تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

ارتقای درجه شرکت برق منطقه‌ای یزد به الف ۲ توسط شرکت توانیر

ارتقای درجه شرکت برق منطقه‌ای یزد به الف 2 توسط شرکت توانیر

 

معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه‌ای یزد ضمن بیان ارتقای درجه شرکت از ب ۱ به الف ۲ اهم فعالیت‌های این معاونت در سال ۱۳۹۵ را تشریح کرد.

محمدمهدی آرایی پور معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه‌ای یزد در مصاحبه با دفتر روابط عمومی، با اشاره به ابلاغ ارتقای درجه شرکت از ب ۱ به الف ۲ این مهم را نتیجه تلاش کارکنان این شرکت و پیگیری همکاران در معاونت منابع انسانی تا حصول نتیجه دانست.

وی با اشاره به بازنگری برنامه استراتژیک شرکت در سال ۹۵، استقرار سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست (HSE) را در راستای این برنامه دانست و هدف از استقرار آن را، ارتقاء فرهنگ و آگاهی‌های بهداشتی، ایمنی و محیط زیستی و گسترش حس مسئولیت‌پذیری و مشارکتی کارکنان، پیمانکاران و بهره‌برداران از طریق ارتقاء دانش در مسائل مرتبط با حوزه HSE بیان کرد.

وی طراحی مکانیزمی جهت یکپارچه‌سازی سیستم‌های مدیریت دانش، پیشنهادها و تحقیقات و استقرار کامل نظام مدیریت دانش در معاونت‌های برنامه‌ریزی و طرح و توسعه را با دریافت و ثبت ۱۵۵ مورد دانش ازجمله فعالیت‌های مهم معاونت منابع انسانی برشمرد.

معاون منابع انسانی با اشاره به برگزاری سومین دوره ممیزی صنعت برق و ارزیابی عملکرد مدیران ارشد و مدیریت عملکرد استانی در جشنواره شهید رجایی در سال ۹۵، تصریح کرد: ممیزی، نگاهی دوباره به فعالیت‌های انجام‌شده است تا ضمن در نظر گرفتن نقاط قوت و قابل بهبود، تمامی شرکت‌ها بتوانند از دانش و تجربیات یکدیگر نیز بهره ببرند و به سنجش خود بپردازند.

وی همچنین اجرای ۲۷۹۶۰ نفر ساعت دوره‌های آموزشی، عملیاتی شدن مکانیزاسیون بایگانی پرسنلی بر پایه نرم‌افزار Docuware، برقراری فوق‌العاده ویژه و فوق‌العاده کارایی برای کارکنان مشمول، تجمیع سوابق بیمه‌ای همکاران، رفع مشکلات بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان، برنامه‌ریزی و اجرای مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در سطح انتقال و فوق توزیع، تدوین سند برنامه‌ریزی نیروی انسانی شرکت، بروز رسانی تفویض اختیار مدیران و برگزاری آزمون ارتقاء بخش شغلی برای ۹ نفر از همکاران را، ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های سال گذشته دانست.