پرتال خبری شرکت برق منطقه ای یزد |

تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

سمینار آموزشی مدیریت خشم در شرکت برق منطقه‌ای یزد

سمینار آموزشی مدیریت خشم در شرکت برق منطقه‌ای یزد
سمینار آموزشی مدیریت خشم در شرکت برق منطقه‌ای یزد

سمینار آموزشی یک‌روزه مدیریت خشم و پرخاشگری عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران، در سالن شهیدعباسپور شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

در این همایش ایزدی استاد برجسته روانشناسی و سخنران این همایش اظهار داشت: در دنیای امروز کیفیت زندگی در مقایسه با گذشته اهمیت بسیار پیداکرده است و ازآنجاکه خشم و پرخاشگری کیفیت زندگی را به‌شدت کاهش می‌دهد، لزوم مدیریت و کنترل آن محسوس است.

این مدرس و روانشناس یکی از راهکارهای مدیریت خشم را ورزش دانست و عنوان کرد: تلاش برای کاهش ناکامی از طریق برقراری تعادل و توازن بین مسئولیت‌های خانوادگی و اجتماعی و آموزش راهکارهای مقابله‌ای سازگارانه ازجمله صبر، گفتگو کردن به دست می‌آید.

وی در پایان افزود: باید یاد بگیریم که پرخاشگری دیگران را تقویت نکنیم، اگر خودمان پرخاشگری داشتیم خود تنبیهی داشته باشیم و تغییر الگوهای نامناسب را شناسایی باورهای غلط و به چالش کشیدن آن‌ها داشته باشیم.