تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

اخبار پایگاه شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد

اخبار پایگاه شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد
اخبار پایگاه شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد

 

حضور و همکاری بسیجیان شرکت در برگزاری مراسم یادواره شهدا

یادواره ۲۶۴ شهید کارمند استان یزد به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه الغدیر و سازمان بسیج کارمندان استان به میزبانی صنایع دریایی شهید مقدم یزد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خانواده‌های معظم شهدا و عموم مردم برگزار شد؛ حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات و جانشین عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی معظم کل قوا هم حضور داشتند.

حجت الاسلام حیدر مصلحی در ابتدا با تسلیت ایام محرم و توصیف ویژگی‌های استان یزد در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، یزد را شهر دارالمؤمنین خواند و اظهار داشت: یزد و عزاداری‌هایش باید هرچه بیشتر گسترش یابند چون که عزاداری برای اباعبدالله الحسین(ع) محل رشد و تربیت انسان‌ها است.

مصلحی با تشکر از برگزارکنندگان این یادواره برای پایداری و استقامت در برگزاری چندساله این مراسم به تحلیل حیات قطعی شهدا پرداخت و عنوان کرد: هدف دشمنان در حادثه تروریستی اهواز، ایجاد التهاب و ترس در بین مردم بود اما حضور گسترده اقشار مختلف مردم در تشییع پیکر شهدای این حادثه، ناکامی آنان دررسیدن به اهدافشان را اثبات کرد.

وزیر اسبق اطلاعات بابیان اینکه دشمن با استفاده از نفوذ به دنبال رسیدن به اهدافش است؛ اظهار داشت: باید افرادی که تحت تأثیر نفوذ قرار می‌گیرند شناسایی و مراقبت شوند.

وی خاطرنشان کرد: رهبری حکیمانه و مدیریت دقیق رهبر معظم انقلاب در جهان اسلام، همواره دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته است.

شایان ذکر است در این مراسم ۲۰ نفر از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید سامعی شرکت حضور داشته و بخشی از انتظامات مراسم را تا پایان بر عهده داشتند.

 

حضور بسیجیان پایگاه در رزمایش نمایش اقتدار عاشورایی بسیج

همزمان با سراسر کشور، رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) و تجمع در مسجد ملا اسماعیل استان یزد با هدف نمایش قدرت مردمی برای صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی برگزار شد.

بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز با حضور در این همایش بزرگ و اجتماع باشکوه ده‌ها هزار نفری از بسیجیان و جوانان پُرشور و انقلابی، یک صدا پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی(ره) فریاد زده  و در بیعت دوباره با رهبرمعظم انقلاب، صحنه‌هایی از غیرت و وحدت را آفریدند.

در این مراسم، سخنرانی رهبر معظم انقلاب در ورزشگاه آزادی و در جمع یکصد هزار نفری بسیجیان، به صورت زنده و مستقیم برای حاضرین پخش شد و سپس سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد و همچنین حجت السلام حیدر مصلحی وزیر اسبق اطلاعات بیاناتی ایراد کردند.

 

برگزاری پنجاه و سومین جلسه تفسیر موضوعی قرآن مجید

حجت‌الاسلام مهدی میرحسینی زاده در این جلسه با اشاره به قرآن و تمسک به اسلام، اهل بیت و سیره عملی آن‌ها مطالبی را عنوان کرد و مایه نشاط، پویایی، ظفر و پیروزی امت اسلامی را در مسیر قرآن و اهل بیت دانست و دوری از آن‌ها را مصوب ایجاد نفاق، ‌تنازع و از بین رفتن عزت و اقتدار امت اسلامی عنوان کرد.

میرحسینی زاده در پایان بیان کرد: خداوند خواهان ساختن جامعه‌ای است که در آن یاد خدا و امید به خداوند وجود داشته و آخرت ساز باشد.

در ابتدای این جلسه زیارت عاشورا توسط سیدعلی امام و رضا انتظاری قرائت شد.

dav