تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی برق منطقه‌ای یزد

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی برق منطقه‌ای یزد
اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی برق منطقه‌ای یزد

برگزاری نشست توجیهی مسئولین تعلیم و تربیت پایگاه‌ها

نشست توجیهی مسئولین تعلیم و تربیت پایگاه‌های بسیج استان با سخنرانی حجت‌الاسلام نورالدینی و حضور بسیجیان شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

حجت‌الاسلام نورالدینی در این نشست با اشاره به اینکه جنگ کنونی جنگ تحریف است،‌ یکی از دلایل ایجاد تحریف را به‌کارگیری افراد غیرمتعهد عنوان کرده و جهاد مال، جهاد نفس و جهاد زبان را از انواع جهاد عنوان کرد و افزود:‌در حال حاضر باید جهاد با زبان انجام داد که همان جهاد تبیین است.

دیدار اعضای پایگاه بسیج اداری شهید سامعی برق منطقه‌ای یزد با ۵ فرزند شهید

اعضای پایگاه بسیج اداری شهید سامعی برق منطقه‌ای یزد در راستای تکریم خانواده معظم شهدا، با ۵ فرزند شهید معرفی‌شده از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد دیدار کردند.

برگزاری ویژه‌برنامه حاج قاسم‌ها زنده‌اند توسط پایگاه شهید سامعی برق منطقه‌ای یزد

ویژه‌برنامه حاج قاسم‌ها زنده‌اند به مناسبت گرامیداشت حماسه مردمی ۹ دی و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، در نمازخانه شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

اهدای ویلچر امانی برای استفاده همکاران برق منطقه‌ای یزد

پایگاه بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد،‌ در راستای پویش مواسات و همدلی، اقدام به تهیه و اهدای ۲ دستگاه ویلچر به‌صورت امانی ویژه همکاران شرکت کرد.

برگزاری مسابقه دفاع از سرمایه‌ها و منابع انرژی کشور توسط برق منطقه‌ای یزد

مسابقه دفاع از سرمایه‌ها و منابع انرژی کشور به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد و پس از بررسی آثار ارسالی توسط کارشناسان شرکت برق منطقه‌ای یزد، به ۵ اثر برتر این مسابقه جوایز نقدی تعلق گرفت.

حضور اعضای پایگاه شهید سامعی در دوره رشد و تعالی سرگروه‌های صالحین

دوره آموزشی استانی رشد و تعالی سرگروه‌های صالحین، هم‌زمان با دهه بصیرت در سالن شهید مطهری سپاه الغدیر استان یزد برگزار شد و اعضای پایگاه بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز در این دوره حضور پیدا کردند.

حضور بانوان شرکت برق منطقه‌ای یزد در نشست تعالی استانداری

نشست متمرکز گروه تعالی خواهران با حضور بانوان پایگاه بسیج اداری شرکت برق منطقه‌ای یزد و با موضوع فاطمیه، هویت شیعه برگزار شد.

سخنران این نشست با اشاره به اینکه اگر شهادت حضرت زهرا (س) نبود، امروز آثار اسلام وجود نداشت،‌ به لزوم تحقیق علمی در خصوص سیره آن حضرت تأکید کرد.

وی یکی از دلایل گام دوم انقلاب را عدم فراموشی رسالت و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به اینکه پس از ۴۰ سال،‌ انقلاب وارد مرحله خودسازی شده است، افزود:‌ تمدن اسلامی به معنای تأثیر پذیرش فکری امت‌ها از اسلام است نه کشورگشایی.

سخنران این جلسه همچنین فاطمه زهرا (س) را الگوی عام و خاص و اخص دانست و ادامه داد:‌ حضرت زهرا (س) در تمامی دوران الگویی کامل برای زنان و مردان است و زنانگی، آزادی و زندگی را می‌توانیم از ایشان بیاموزیم.

حضور بسیجیان شرکت برق منطقه‌ای یزد در اولین دوره آموزشی کارگاهی اقناع گران

اعضای پایگاه بسیج شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد در نخستین دوره آموزشی کارگاهی اقناع گران امربه‌معروف و نهی از منکر که با سخنرانی دکتر علی تقوی مؤسس مرکز تخصصی آموزش امربه‌معروف و نهی از منکر برگزار شد، حضور پیدا کردند.