تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی به مناسبت عید غدیر و هفته دولت

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی به مناسبت عید غدیر و هفته دولت
اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی به مناسبت عید غدیر و هفته دولت

 

برگزاری همایش روز بسیج کارمندان به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای یزد

هم‌زمان با هفته دولت و به یاد و نام شهیدان والامقام رجایی و باهنر و به‌منظور بزرگداشت روز بسیج کارمندی، همایش روز بسیج کارمندان به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در این همایش که جمعی از بسیجیان این شرکت و دستگاه‌های اداری شهرستان یزد حضور داشتند؛ سرهنگ پاسدار رضا پورشمسی جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد و حجت‌الاسلام خاک­رنگین مطالبی پیرامون هفته دولت و اقتصاد مقاومتی و عید غدیر بیان کردند.

در پایان این مراسم از پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی به‌عنوان “موفق‌ترین پایگاه” در سطح پایگاه‌های اقشار عمومی بسیج سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۳۹۶، تقدیر و لوح سپاس اهداء شد.

برگزاری جشن عید غدیر خم در قالب هیئت منتظران موعود

هم‌زمان با دهه ولایت، آیین گرامیداشت عید سعید غدیر خم در نمازخانه ستاد شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

در این مراسم جشن که بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و با حضور کارکنان شرکت برگزار شد؛ حجت‌الاسلام علیا نژاد ضمن بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که می‌فرمایند: هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است؛ به ایراد سخنانی پیرامون مبحث غدیر و ضرورت شناخت امام و شئونات امام و جایگاه امام در زندگی پرداخت و غدیر را ریشه و اصل کیان اسلام و حضرت علی (ع) را آیینه تمام‌نمای فضائل انبیا و اولیاء دانست.

وی به سرچشمه آفرینش و هدفی که انسان در زندگی‌اش دارد؛ اشاره کرد و گفت: هیچ راهی برای رسیدن انسان به حقیقت وجود ندارد، به جز اینکه انسان تسلیم محبت و ولایت حضرت علی (ع) باشد.

در پایان این مراسم به‌قیدقرعه به حاضران هدایایی اهدا گردید.

شایان ذکر است، این مراسم به همت پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی و با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ غدیر، تبیین جایگاه امامت و ولایت، بزرگداشت اعیاد مذهبی و ایجاد فضای معنوی و شاد، برگزار شد.