تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی در نیمه اول آذر ۹۷

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی در نیمه اول آذر ۹۷
اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی در نیمه اول آذر 97

شرکت در همایش ماهانه بسیج و یادواره شهدای مخابرات استان

در این مراسم سرهنگ پاسدار ابراهیم بشکانی مسئول بسیج کارمندان سپاه الغدیر استان یزد، با بیان ویژگی‌‌ها و تفاوت‌های انقلاب‌های واقعی با انقلاب غیرواقعی، افزود: در انقلاب اسلامی ایران نشانه‌هایی از یک انقلاب واقعی وجود دارد که برخاسته از متن جامعه و توسط اقشار مختلف مردم و در پیروی از انقلاب و حرکت عظیم کربلا است.

وی تصریح کرد: اکنون نیز پس از گذشت ۴۰ سال از این انقلاب، حرکت و نهضت ادامه دارد که نمونه بارز آن شهید همدانی است که ده‌ها هزار بسیجی را در سوریه برای مقابله با کشورهای متجاوز پرورش داد و متحد ساخت.

بشکانی وظیفه بسیجیان را در این برهه زمانی، تلاش، کوشش و کم‌توقعی عنوان کرد.

برگزاری جلسه قرائت زیارت عاشورا در منزل همکاران

در این جلسه که به میزبانی حبیب‌الله فتحی همکار بسیجی برگزار شد؛ سیدرضا حسینی فرمانده پایگاه شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد به ارائه نکاتی پیرامون «جریان نفوذ و نفاق» از صدر اسلام تاکنون پرداخت.

 وی با اشاره به بخشی از دوران زندگی پیامبر (ص) تاثیر جریان نفوذ و یهودیت در انحراف جریان اصیل اسلام و درنتیجه شهادت امام حسین (ع)، تصریح کرد: امروزه نیز جریان نفوذ، به سرکردگی آمریکا و اسرائیل سعی در به انحراف کشاندن انقلاب دارد که بر اساس تاکید رهبر انقلاب مردم و مسئولان نظام، با بصیرت می‌توان این توطئه‌های شوم را خنثی کرد.

در ابتدای جلسه، زیارت عاشورا توسط سیدعلی امام قرائت شد.

پرداخت وام قرض‌الحسنه به همکاران شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین حسینی

به همت پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد، به شرکت‌کنندگان در مراسم پیاده‌روی اربعین، کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات پرداخت شد.

این تسهیلات که به‌منظور تقویت روحیه معنوی و کمک به ترویج این حرکت عظیم معنوی برای همکارانی که  به‌صورت زمینی و هوایی در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شرکت کردند؛ به‌صورت کسر از حقوق و طی بازپرداخت ۱۲ ماهه پرداخت شد.

شایان‌ذکر است، تعداد ۳۰ نفر از همکاران در این سفر معنوی و حرکت عظیم شرکت کردند.

برگزاری جلسه حلقه طیبه صالحین در شرکت

جلسه حلقه طیبه صالحین و قرائت زیارت عاشورا در نمازخانه ستاد شرکت برق منطقه‌ای برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام حسین جعفری با اشاره به توصیه‌های امام راحل مبنی بر هوشیار بودن در مقابل جریان نفوذ، ماهیت و هدف جریان نفوذ را براندازی و انکار همه ارزش‌های اسلامی دانست.

وی انواع نفوذ را، نفوذ فرد به‌عنوان جاسوس و نفوذ تفکر و عقاید به جامعه و مراکز تصمیم‌گیری برشمرد.

در ابتدای این جلسه زیارت عاشورا توسط سیدعلی امام و رضا انتظاری قرائت شد.