تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی در هفته بسیج

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی در هفته بسیج
اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی در هفته بسیج

برگزاری جلسه هیئت منتظران موعود به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

در این مراسم سرهنگ زارع‌زاده با اشاره به این طی گذشت چهل سال از عمر انقلاب اسلامی، دشمنان همواره درصدد ضربه زدن و ساقط نمودن این نظام و انقلاب بوده‌اند،‌گفت: برخی از مسئولین نیز با داشتن تفکر «ما نمی‌توانیم» همواره به دنبال رابطه با کشورهای غربی بوده و هستند و از استعداد و توانمندی‌های داخلی غافل‌اند.

وی با بیان این‌که برخی از افراد از انجام فعالیت‌های اقتصادی سپاه خرده می‌گیرند، تاکید کرد: یکی از وظایف نیروهای نظامی در زمان صلح، انجام پروژه‌های زیرساختی نظیر احداث سد، پل، جاده است.

 

برگزاری پیاده‌روی و کوهنوردی در ارتفاعات روستای سانیج

به همت پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد و به مناسب هفته بسیج، برنامه پیاده‌روی و کوهنوردی برگزار شد و جمعی از بسیجیان این پایگاه با حضور در این برنامه، این ایام را گرامی داشتند.

در این برنامه که در ارتفاعات روستای سانیچ برگزار شد؛ شرکت‌کنندگان ضمن طی مسیر و انجام ورزش برای حفظ و افزایش سلامتی و تندرستی، در حرکتی نمادین به جمع‌آوری زباله‌های موجود در مسیر حرکت پرداختند.

 

برگزاری اردوی ۲ روزه فرهنگی تفریحی به مناسبت هفته بسیج

به همت پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد و به مناسبت هفته بسیج، اردوی ۲ روزه فرهنگی تفریحی در روستای سانیچ و با حضور بسیجیان پایگاه برگزار شد.

در این اردو که با هدف افزایش جذب و به‌کارگیری، ایجاد نشاط و صمیمیت بین اعضاء و انجام فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی برگزار شد؛ برنامه‌هایی شامل: برگزاری حلقه طیبه صالحین، قرائت زیارت عاشورا و پیاده‌روی و کوهنوردی انجام گرفت.

 

دیدار با خانواده شهید مدافع حرم

به همت پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد و به مناسبت تقارن هفته بسیج با هفته وحدت و به‌منظور گرامیداشت این ایام، با خانواده شهید مدافع حرم غلامحسین موسوی از گردان مقتدر فاطمیون دیدار شد.

در این دیدار که سیدرضا حسینی فرمانده ، محمدحسین عبداللهی مسئول فرهنگی و عباس فتحی مسئول امور ایثارگران پایگاه حضور داشتند؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار و تقدیر از صبر و استقامت خانواده این عزیز، به بیان خاطرات، ویژگی‌ها و اخلاق نیکوی وی پرداخته شد.

 

برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

به همت دفتر روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و هفته وحدت، نمایشگاه کتاب در سالن ورودی شرکت برق منطقه‌ای یزد برپا شد.

در این نمایشگاه، به‌منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، انواع کتب و بسته‌های فرهنگی در زمینه‌های مختلف با تخفیف ویژه، برای استفاده همکاران و سایر بازدیدکنندگان ارائه شد.