تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد
اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد

برگزاری جلسه قرائت زیارت عاشورا و حلقه صالحین

مراسم عزاداری و سوگواری به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) با مدیحه‌سرایی و مرثیه‌خوانی سیدعلی امام، بسیجی همکار برگزار شد.

در ادامه این مراسم که به میزبانی همکار سیدمرتضی میرزابابایی برگزار شد؛ ابراهیم زارع‌زاده از بسیجیان شرکت و سخنران حلقه صالحین به بیان فضائل و خصائص امام جعفر صادق (ع) و ذکر احادیثی از آن امام همام پرداخت.

در ابتدای جلسه، زیارت عاشورا توسط سیدعلی امام قرائت شد.

برگزاری نمایشگاه عملکرد پایگاه شهید سامعی شرکت

به همت پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد و به مناسبت هفته دولت و روز بسیج کارمندی، نمایشگاه عملکرد پایگاه برپا شد.

این نمایشگاه که شامل عکس و پوستر در زمینه فعالیت‌های  فرهنگی، تعلیم و تربیت،‌ ورزشی، اردویی و غیره بود؛ برای بازدید همکاران و سایر مراجعان و آگاهی از اقدامات انجام گرفته توسط پایگاه در سالن ورودی شرکت دایر گردید.

 

برگزاری اردوی فرهنگی، تفریحی برای بسیجیان شرکت

به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اردوی فرهنگی، تفریحی با همراهی ۲۵ تن از بسیجیان شرکت در محل روستای سعیدآباد برگزار شد.

از جمله برنامه های این اردوی دو روزه، برگزاری مسابقه ورزشی، برپایی حلقه صالحین با موضوع تشریح عملکرد کشور ایران در مورد جبهه مقاومت، قرائت زیارت عاشورا و مدیحه سرایی، برنامه کوهنوردی و همچنین پاک سازی محیط زیست از زباله‌های موجود توسط بسیجیان شرکت بود.