تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد
اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد

حضور ورزشکاران پایگاه شهید سامعی در مسابقات بسیج استان یزد

ورزشکاران پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در مسابقات تربیت بدنی بسیج ادارات استان یزد که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد، حضور فعال داشتند.

لازم به ذکر است در این سری از مسابقات، فاطمه رسولی همکار معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز موفق به کسب مقام دوم مسابقات تنیس روی میز حوزه مقاومت بسیج یک و دو اداری بانوان شد.

همایش سراسری رده‌های بسیج خواهران صنعت آب و برق کشور

همایش سراسری رده‌های بسیج خواهران صنعت آب و برق کشور با حضور اعضای امور بسیج خواهران پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد و به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد.

نقش بانوان در عرصه‌ها و دوره‌های مختلف و نقش‌های بانوان در پیشبرد اهداف گام اول انقلاب، ارائه توصیه در خصوص گام دوم انقلاب، استقرار جامعه اسلامی، تمدن نوین اسلامی و ایجاد امید، تاکید بر جهاد علمی و اقتصادی و ترویج اخلاق مداری و سبک زندگی اسلامی در سازمان‌ها، جامعه و خانواده، لزوم بازنگری بانک اطلاعات نخبگان و جذب نیروهای جهادی برای آموزش در شرایط بحرانی و محرومیت زدایی و تاکید بر نقش دانش و تاثیر آن در امور مختلف، برخی از مباحث مطرح شده در این نشست ویدیو کنفرانسی بود.

همچنین تبیین دیدگاه و نگرش ابرقدرت‌های دنیا نسبت به ایران و لزوم برخورداری از سلاح علم و دانش در مقابله با این کشور‌ها، تاکید به ضرورت تعریف جایگاه صحیح زن و لزوم عملکرد بهتر در خصوص انتقال آموزه‌های اسلامی درمورد بانون نیز از دیگر مباحث مطرح شده در همایش سراسری رده‌های بسیج خواهران صنعت آب و برق کشور بود.

بازدید فرماندهان و اعضای پایگاه‌های بسیج صنعت آب و برق استان یزد از موزه دفاع مقدس

فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌های بسیج صنعت آب و برق استان یزد به مناسبت هفته بسیج ازباغ موزه دفاع مقدس بازدید کرده بر سر قبر شهید گمنام آرام گرفته در این موزه حضور یافتند.

گفتنی است سید رضا حسینی فرمانده و برخی از اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد نیز در این آیین حضور داشتند.

کوه پیمایی هفتگی اعضای پایگاه شهید سامعی برق منطقه‌‌ای یزد

اعضای گروه کوه نوردی واحد تربیت بدنی پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، مطابق برنامه هفتگی، به کوه نوردی و کوه پیمایی پرداختند.

بازدید معاون فرهنگی سپاه الغدیر از پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی

معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد به صورت سرزده از پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه ای یزد بازدید ستادی به عمل آورد.

در این دیدار که به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج انجام شد، سید حسین راسخی معاون فرنگی سپاه الغدیر استان و منصور زارع جانشین وی، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج و قدردانی از عملکرد اعضای پایگاه بسیج شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد، با عملکرد این پایگاه آشنا شد.

همچنین حضور در جمع نمازگزاران شرکت برق منطقه‌ای یزد و سخنرانی نماینگان فرمانده سپاه الغدیر استان نیز از دیگر اتفاقات رخ داده در این دیدار بود.