تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد
اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد

کوه پیمایی هفتگی همکاران برق منطقه‌‌ای یزد

کوه پیمایی هفتگی گروه کوهنوردی پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، به همت واحد تربیت بدنی این پایگاه و در محل دره گاهان شهرستان تفت انجام شد.

برگزاری نشست متمرکز گروه تعالی خواهران

نشست متمرکز گروه تعالی خواهران، با موضوع بررسی شخصیت و صفات حضرت زینب (س) و به همت معاونت بسیج خواهران حوزه مقاومت بسیج حضرت قائم (عج) برگزار و برخی از خصوصیات حضرت زینب از جمله آزاده پروری، دفاع از حریم ولایت، درک مسائل سیاسی روز، تدبیر، مدیریت و شاکر بودن به عنوان الگویی مناسب برای بانوان جامعه اسلامی عنوان شد.

همچنین تبیین قدرت علم و دانش، لزوم گام برداشتن در مسیر علمی و شناخت مسائل روز و تشریح نقشه راه مکتب اسلامی به مناسبت هفته مکتب اسلامی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

برگزاری همایش مجازی تبیین گام دوم انقلاب در برق منطقه‌ای یزد

همایش مجازی تبیین گام دوم انقلاب با سخنرانی دکتر طلایی پژوهشگر و رئیس کانون صنعت و معدن بسیج مهندسین تهران، توسط حوزه مقاومت بسیج شرکت توانیر برگزار شد.

در انتهای این نشست مجازی که اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد در آن شرکت داشتند، محمدمهدی زینیا مسئول واحد تحلیل و بررسی این پایگاه توضیحات تکمیلی را ارائه کرد.

نشست اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی برق منطقه‌‌ای یزد با مدیرعامل این شرکت

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد ضمن دیدار با فرمانده و اعضای شورای پایگاه بسیج شهید سامعی این شرکت، از عملکرد و برنامه‌های این پایگاه و انتظارات اعضای آن مطلع شد.

آذین بندی گرامیداشت هفته بسیج در شرکت برق منطقه‌‌ای یزد

همزمان با فرارسیدن هفته بسیج و به مناسبت گرامیداشت این هفته در شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، آذین بندی و نصب بنر در سطح این شرکت توسط واحد فرهنگی و اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی انجام شد.

همایش کوه پیمایی مشترک صنعت آب و برق استان یزد به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

واحد تربیت بدنی پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد، همایش کوه پیمایی مشترک میان صنعت آب و برق استان یزد را برگزار کرد.