تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

انعقاد تفاهم‌نامه بین شرکت برق منطقه‌ای و سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد

انعقاد تفاهم‌نامه بین شرکت برق منطقه‌ای و سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد
انعقاد تفاهم‌نامه بین شرکت برق منطقه‌ای و سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد

 

با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد تفاهم‌نامه امور فرهنگی و نماز بین این دو سازمان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در این جلسه مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با اشاره به کسب رتبه اول فرهنگی وزارت نیرو توسط صنعت آب و برق استان یزد، بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و امکانات سازمان تبلیغات برای کارکنان شرکت برق منطقه‌ای یزد برای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز تاکید کرد.

وی میزبانی از یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآنی وزارت نیرو در سال گذشته را افتخار استان یزد دانست و اظهار داشت: برگزاری بسیار مناسب مسابقات بزرگ قرآنی وزارت نیرو و میزبانی شایسته صنعت آب و برق استان، قدردانی وزیر نیرو را به همراه داشت.

صباغرادگان انرژی برق را اصلی‌ترین و ضروری‌ترین عامل زیربنایی در ایجاد توسعه در کشور برشمرد و گفت: با توجه به این‌که نقش موثر این انرژی بر زندگی روزمره مردم انکارناپذیر است و در آموزه‌های دینی ما مدیریت مصرف مورد تاکید است؛ این مبحث در تفاهم‌نامه نیز گنجانده‌شده است.

حجت‌الاسلام حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست از تلاش‌های وزارت نیرو در زمینه ترویج امور فرهنگی و نماز تقدیر کرد و گفت: یکی از وظایف دولتمردان اسلامی این است که عنایت خاص و ویژه‌ای به بنیان خانواده داشته باشند تا در مقابل هجمه‌های فرهنگی و به‌ویژه در مقابل شبهاتی که در دین ایجاد می‌شود، این بنیان دچار مشکل نشود.

وی خاطرنشان کرد: اساتید انتخاب‌شده برای آموزش‌های مسائل دینی، ‌اجتماعی و خانوادگی، مسلط و آشنا به مسائل روز و ابزارهای نوین باشند.

شایان‌ذکر است، این تفاهم‌نامه در ۱۲ بند با هدف استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های اداره کل تبلیغات اسلامی و در راستای برنامه های فرهنگی و برنامه های جامع اقامه نماز مشتمل بر اجرای دوره‌های آموزشی، اعزام مربی و داور جهت کلاس‌های آموزش قرآن کریم، نهج‌البلاغه، نماز و سایر مباحث اخلاقی و فرهنگی و همکاری در اجرای دیگر امور فرهنگی منعقد شد.