تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

بازدید مدیرکل دفتر فنی و نظارت انتقال توانیر از معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد

بازدید مدیرکل دفتر فنی و نظارت انتقال توانیر از معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد
بازدید مدیرکل دفتر فنی و نظارت انتقال توانیر از معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد

 

مدیرکل دفتر فنی و نظارت انتقال شرکت توانیر پس از حضور در نشست مشترک با مدیران معاونت بهره‌برداری شرکت و استماع گزارش عملکرد پیشرفت، خلاقیت‌ها، اقدامات شاخص و جذب بودجه پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی برق منطقه‌ای یزد؛ از پروژه بهینه‌سازی سیستم حفاظت پست ۴۰۰ کیلولت یزد یک به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی سال جاری این شرکت بازدید کرد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، احمد کردستانی مدیر دفتر فنی انتقال شرکت برق منطقه‌ای یزد ضمن بیان این خبر اظهار داشت: دکتر علیپور مدیرکل دفتر فنی و نظارت انتقال شرکت توانیر به‌منظور بررسی و بازدید از پیشرفت و عملکرد پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی انجام‌شده به ویژه کنترل و پیگیری اجرای پروژه‌های مرتبط با برنامه«۰۹۸» (برنامه پیک بار سال ۹۸) و اطلاع از گلوگاه‌های احتمالی برنامه‌های فوق‌الذکر در معاونت بهره‌برداری حضور یافت.

در این بازدید علی‌اکبر صالحی مجری پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی این شرکت، گزارش تفصیلی از روند تعریف و اجرای پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی، پیشرفت پروژه‌ها و مشکلات و موانع موجود در مراحل اجرای پروژه‌ها را ارائه نموده و مدیرکل دفتر فنی و نظارت انتقال شرکت توانیر راهکارهای پیشنهادی خود را بیان کرد. همچنین گروه‌های خط، حفاظت و تجهیزات گزارش‌هایی از برخی اقدامات شاخص و خلاقانه ارائه نمودند که مورد توجه قرار گرفت.

علیپور در این نشست افزود: اصلاح و بهینه‌سازی و حفظ وضعیت موجود شبکه‌های انتقال و فوق‌توزیع موجب تأمین برق مورد نیاز مردم و جلب رضایت آنان و بسترساز توسعه و آبادانی کشور خواهد بود و از تلاش‌های معاونت بهره‌برداری و مجموعه همکاران در دفتر فنی انتقال تشکر و از روند اجرا و عملکرد پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی برق یزد اعلام رضایت کرد.

شایان‌ذکر است، از دیگر برنامه‌های این نشست بازدید از مرکز دیسپاچینگ و بازدید از مجموعه فعالیت‌های انجام گرفته شده در بخش تعمیرات و تجهیزات پست بود.