تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

بازدید کارشناسان روابط عمومی و رابطان خبری شرکت از صدا و سیما و ایرنا

بازدید کارشناسان روابط عمومی و رابطان خبری شرکت از صدا و سیما و ایرنا
بازدید کارشناسان روابط عمومی و رابطان خبری شرکت از صدا و سیما و ایرنا

 

جمعی از خبرنگاران استان و کارشناسان و رابطان خبری روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد از خبرگزاری ایرنا و صداوسیمای مرکز استان بازدید کردند.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، کارشناسان و رابطان خبری روابط عمومی این شرکت، ضمن بازدید از واحدهای صداوسیمای مرکز یزد ازجمله واحد خبر، استودیوهای صدا و سیما و بخش خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر یزد با مدیران این رسانه‌ها به‌طور جداگانه دیدار و گفتگو کردند.

احمد پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد ایجاد فضای نظارت عمومی بر عملکرد مدیران از کارکردهای خبرنگاری و خبررسانی دانست و گفت: مردم به­واسطه رسانه‌ها به دریچه‌های علم و آگاهی دست می‌یابند.

وی خبرنگاری را شغلی مقدس عنوان و بیان کرد: کار خبرنگاران همچو شغل معلمی است ازاین‌جهت که وظیفه آموزش و آگاه سازی به عهده آنان است و این کاری ارزشمند و مقدس است.

همچنین در این برنامه بازدید، کاظم شاملو رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز یزد نیز با اشاره به تاریخچه فعالیت‌های روزنامه‌نگاری در ایران و جهان، خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) را، خبرگزاری رسمی و از ریشه‌دارترین نهاد حرفه‌ای گردآوری و انتشار خبر در ایران برشمرد.

وی همچنین در زمینه نحوه اطلاع‌رسانی ایرنا سراسری و همچنین استان یزد مطالبی را بیان و نکات آموزشی در مورد حرفه خبرنگاری ارائه کرد.