تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری حلقه صالحین و چهل و هشتمین جلسه تفسیر موضوعی قرآن مجید

برگزاری حلقه صالحین و چهل و هشتمین جلسه تفسیر موضوعی قرآن مجید
برگزاری حلقه صالحین و چهل و هشتمین جلسه تفسیر موضوعی قرآن مجید

 

برگزاری جلسه حلقه طیبه صالحین با موضوع اقتصاد مقاومتی

در این جلسه که با حضور بسیجیان شرکت برق منطقه‌ای یزد و به میزبانی محمدحسین عبداللهی عضو شورای پایگاه شهید سامعی این شرکت برگزار شد؛ حسن صالحی وزیری عضو این پایگاه با اشاره به مشکلات روز و مسائل اقتصادی کشور، گفت: اقتصاد مقاومتی به‌عنوان راهکار نجات اقتصاد کشور در طی چند سال گذشته به‌عنوان شاه‌بیت کلام رهبری در اکثر سخنرانی‌ها و دیدارهای ایشان با مسئولان نظام و اقشار مختلف مردم مورد تاکید قرارگرفته است.

وی افزود: رهبر انقلاب با تبیین اقتصادی مقاومتی، تنها راه برون‌رفت از این مشکل و برطرف کردن رکود و تورم کاذب در بازار را راهکار اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید ملی برشمردند.

در ابتدای جلسه، زیارت عاشورا توسط سیدعلی امام و محمد آخوندی قرائت شد.

برگزاری چهل و هشتمین جلسه تفسیر موضوعی قرآن مجید

حجت‌الاسلام مهدی میرحسینی زاده در این جلسه با اشاره به راهکارهای اسلام و قرآن برای اداره و مدیریت جامعه اسلامی، افزود: قرآن کریم ما را از پیروی از آنچه به آن آگاهی نداریم نهی کرده است و امین بودن و خیانت نکردن را، از جمله راهکارهای اسلام برای مدیریت جامعه برشمرده است.

وی عمل کردن و انجام کار به بهترین نحو و سپردن کار به کاردان را از دیگر راهکارها دانست و تصریح کرد: خداوند تسلطی برای کافران بر مسلمانان، قرار نداده است و در دین اسلام برای مردم، آرامش، اتحاد، ذکر، دعا، صبر، حسن ظن و شکرگزاری لازم است.

میرحسینی زاده در پایان بیان کرد: خداوند خواهان ساختن جامعه‌ای است که در آن یاد خدا و امید به خداوند وجود داشته و آخرت ساز باشد.

در ابتدای این جلسه زیارت عاشورا توسط سیدعلی امام و رضا انتظاری قرائت شد.