تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری دهمین دوره معاینات ادواری طب کار کارکنان شرکت برق منطقه‌ای یزد

برگزاری دهمین دوره معاینات ادواری طب کار کارکنان شرکت برق منطقه‌ای یزد
 دهمین دوره معاینات طب کار ادواری کارکنان شرکت برق منطقه‌ای یزد با مشارکت 85 درصدی کارکنان این شرکت در ساختمان ستاد و معاونت بهره‌برداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد،‌ علیرضا حاجی حسینی مجری مدیریت بحران و HSE این شرکت، هدف از برگزاری این دوره را شناسایی اولیه و زودهنگام شاغلین مشکوک به بیماری‌های ناشی از کار، توصیه برای تغییر شغل یا محدود کردن کار افراد تحت خطر، تعیین اثر محیط کار بر سلامت کارکنان و شناسایی و جلوگیری از انتقال و انتشار بیماری‌های واگیردار عنوان کرد.

حاجی حسینی همچنین با اشاره به این‌که معاینات طب کار ادواری (چکاپ پزشکی)، با برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده طی دو مرحله انجام شد که در مرحله اول نمونه‌گیری و انجام آزمایش‌ها و در مرحله دوم اپتومتری، نوار قلب، اودیومتری، خدمات بهداشت حرفه‌ای، معاینات مختص بانوان و معاینه و مشاوره پزشک متخصص طب کار انجام شد.

مجری مدیریت بحران و HSE شرکت برق منطقه‌ای یزد، همچنین از ارائه توصیه‌های لازم توسط کادر پزشکی و انجام هماهنگی‌های موردنیاز به‌منظور پیگیری‌های بعدی کارکنان برای تشخیص، پیشگیری و درمان و افزایش سلامت کارکنان خبر داد.