تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

تشکیل کارگروه انرژی وآب پدافند غیرعامل استان در شرکت برق منطقه‌ای یزد

تشکیل کارگروه انرژی وآب پدافند غیرعامل استان در شرکت برق منطقه‌ای یزد
تشکیل کارگروه انرژی وآب پدافند غیرعامل استان در شرکت برق منطقه‌ای یزد

 

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، کارگروه انرژی و آب پدافند غیرعامل استان در شرکت برق منطقه‌ای یزد تشکیل و برنامه‌های سازمان‌های مرتبط بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، مدیرعامل این شرکت و رئیس این کارگروه، هدف از تشکیل این کارگروه را تداوم چرخه خدمات آب و انرژی، مقاوم‌سازی زیرساخت‌های این حوزه در استان، حفظ آمادگی برای مقابله با رویدادها و همچنین در آستانه روز ملی پدافند غیر عامل تدوین برنامه‌ها و  برنامه رزمایش در هفته پدافند غیر عامل عنوان کرد و افزود: با توجه به تهدیدات و همچنین حوادث طبیعی موجود در کشور، ایجاد هماهنگی و آمادگی لازم در سازمان‌های متولی آب و انرژی استان  و انجام رزمایش‌های دوره‌ای برای آمادگی و پیشگیری از رخداد و رویدادهای حاصل از تهدیدات و حوادث ضروری است.

وی از سازمان‌های عضو کارگروه خواست تا  با انجام به موقع رزمایش‌ها و مانورها میزان آمادگی  خود را مورد ارزیابی قرار داده و در جهت اصلاح نواقص احتمالی اقدام نمایند.

در ادامه این جلسه محمدصادق طهماسبی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد با بیان سیاست‌های کلی کشور در قبال پدافند غیرعامل افزود: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب  لازم است در مقابله با تهدیدات نوین با استفاده از علم و تکنولوژی، به‌روز باشیم تا بتوانیم در برابر تهدیدهای جدید به بهترین نحو مقابله کنیم.

وی شعار هفته پدافند غیر عامل را «پدافند غیرعامل، افزایش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی» بیان کرد.

در ادامه جلسه سازمان‌های عضو این کارگروه برنامه‌های مرتبط با آموزش، فرآیندهای عملیاتی و اجرای مانور مرتبط با پدافند غیرعامل و عناوین مانور دستگاه‌ها در حوزه آب و انرژی را تشریح کردند.

شایان‌ذکر است، برنامه‌های هفته پدافند امسال از ۸ تا ۱۴ آبان ماه برگزار می‌شود.