تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

تهیه کتابچه اموال برای اولین بار در شرکت برق منطقه‌ای یزد

تهیه کتابچه اموال برای اولین بار در شرکت برق منطقه‌ای یزد
تهیه کتابچه اموال برای اولین بار در شرکت برق منطقه‌ای یزد

مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه‌ای یزد اقدامات شاخص این دفتر در سال ۹۶ را تشریح کرد.

سیدابوالحسن حیدریه­زاده مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه‌ای یزد با اشاره به اقدامات در زمینه قضایی و یک مورد ادعای دریافت خسارت در خصوص عبور خط انتقال و فوق‌توزیع برق از زمین مزروعی، تصریح کرد: شاکیان موفق به اخذ رای تا مرحله برداشت از حساب‌های شرکت- با مبلغی نزدیک به ۳ میلیارد ریال- شده بودند که به استناد قانون، این حکم تغییر یافت.

وی افزود: دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه‌ای یزد همچنین در خصوص حریم خطوط فشارقوی و رفع تجاوز پس از گزارش معاونت بهره‌برداری و اخذ دستور دادستان‌های مناطق و با همکاری نیروی انتظامی تعداد ۴ مورد رفع تجاوز در سال ۹۶ انجام‌ داده است.

حیدریه­زاده با بیان این‌که برای بیش از ۸۰ درصد اموال غیرمنقول شرکت، سند تک‌برگی مالکیت اخذشده است خبر داد: برای مابقی نیز از طریق اداره دارایی و اموال دولتی و دارایی تهران در نوبت صدور سند هستیم.

وی از تهیه کتابچه اموال شرکت برق منطقه‌ای یزد برای اولین بار در کشور خبر داد و بیان کرد: کتابچه شامل اموال این شرکت در سراسر کشور که دربرگیرنده تمامی مشخصات، آخرین وضعیت مستندسازی و دیگر اوصاف ملکی و ثبتی در حدود ۶۰ صفحه است؛ به‌زودی ارائه می‌شود.