تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

دیدار اعضای شورای پایگاه شهید سامعی با مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد

دیدار اعضای شورای پایگاه شهید سامعی با مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد
دیدار اعضای شورای پایگاه شهید سامعی با مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد

 

به مناسبت هفته بسیج نشست اعضای شورای پایگاه بسیج شهید سامعی با مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

در این نشست محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با بیان این‌که خوشبختانه در جامعه ما روحیه بسیجی رواج دارد، گفت: کارکنان این شرکت نیز در شرایط خاص با تلاش بی‌منت خود نشان داده‌اند که دارای فرهنگ بسیجی هستند.

وی با اشاره به پیام امام راحل در آخرین سال عمر خود خطاب به بسیجیان که فرمودند: تشکیل بسیج در ایران از الطاف الهی است که به ملت ایران ارزانی شد، افزود: اثرات بسیج برای کشورهای منطقه نیز از الطاف الهی است و بسیج مردمی در عراق و سوریه نشات گرفته از تفکر بسیجی در ایران است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد مهم­ترین وظیفه بسیجیان را توسعه روحیه و فرهنگ بسیجی در بین مردم دانست و گفت: بالا بردن سطح علمی کارها و وظایف سازمانی، انجام هر اقدام با فکر و برنامه و وجود دید و نگرش برای رفع مشکلات مردم و جامعه از دیگر وظایف مهم بسیجیان است.

در ابتدای جلسه سیدرضا حسینی فرمانده پایگاه شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد با بیان عملکرد این پایگاه در طی سال گذشته پرداخت.

وی در ادامه با ارائه گزارش عملکرد صندوق قرض‌الحسنه امام رضا (ع)؛ برگزاری مراسم‌های مختلف فرهنگی مذهبی، برگزاری مراسم زیارت عاشورا با قدمت ۱۵ ساله در منزل همکاران و برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف از جمله نحوه استفاده از فضای مجازی را بخشی از فعالیت‌های این پایگاه برشمرد.