تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

رزمایش طرح صرفه جویی مصرف آب و برق در استان یزد انجام می‌شود

رزمایش طرح صرفه جویی مصرف آب و برق در استان یزد انجام می‌شود
رزمایش طرح صرفه جویی مصرف آب و برق در استان یزد انجام می‌شود

رزمایش مشترک طرح صرفه جویی مصرف در آب و برق با ارتباط ویدیو کنفرانسی وزیر نیرو، فرمانده کل سپاه و جمعی از مقامات کشوری و مقامات بسیج، سپاه و دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، این رزمایش در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر قرارگیری صرفه جویی به عنوان یک سیاست اساسی در برنامه‌های کلان کشور، اجرا شد.
ابوالفضل اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در این نشست ضمن ارائه گزارش اقدامات مدیریت مصرفی انجام شده در ایام اوج بار در این شرکت، پروژه مدیریت مصرف خانه به خانه را یکی از این اقدامات عنوان کرد و افزود: این طرح برای اولین بار در سال ۱۴۰۰ برای ۱۰۲۹ خانه در شهر یزد برگزار شده و کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق و کاهش ۳۰ درصدی مصرف آب کولر‌ها را رقم زده است.
اسدی ادامه داد: اجرای گسترده مرحله دوم این طرح در سال جاری نیز برنامه ریزی شده است و به زودی با همکاری بسیج، دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان یزد و دفتر فرهنگی و امور اجتماعی استانداری یزد اجرا خوهد شد.
وی همچنین ضمن درخواست همکاری مشترکین برای مدیریت مصرف انرژی و عبور موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۱، خاطرنشان کرد: مدیریت مصرف انرژی در ادارات دولتی یکی از اولویت‌های وزارت نیرو است زیرا ادارات دولتی باید به عنوان الگو، همواره در زمینه صرفه جویی در مصرف آب و برق پیشتاز و پیش قدم باشند.