تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

مراسم تجلیل از بهره‌برداران نمونه پست‌ها و فرزندان دانش‌آموز برتر

مراسم تجلیل از بهره‌برداران نمونه پست‌ها و فرزندان دانش‌آموز برتر
مراسم تجلیل از بهره‌برداران نمونه پست‌ها و فرزندان دانش‌آموز برتر

به‌منظور تقدیر از بهره‌برداران برتر پست‌های برق واگذارشده به بخش خصوصی و نیز تجلیل از فرزندان دانش‌آموز برتر ایشان، شرکت مهندسین باختر مشاور –پیمانکار بهره‌برداری پست‌ها – مراسمی با حضور خانواده بهره‌برداران پست‌های مذکور برگزار کرد.

این مراسم در فضای صمیمی و با حضور مدیران عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد و شرکت مهندسین باختر مشاور، معاون بهره‌برداری، مدیر و مسئولین امور انتقال نیرو و مدیر روابط عمومی شرکت برق و مدیران شرکت باختر مشاور برگزار شد.

محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در این گردهمایی با قدردانی از تلاش کارکنان شرکت مهندسین باختر مشاور به‌ویژه بهره‌برداران پست‌ها، از اهمیت و حساسیت خاص بهره‌برداری یاد کرد.

وی معرفی معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد به عنوان برتر در سطح کشور و دریافت لوح تقدیر از سوی مدیرعامل شرکت توانیر را، حاصل تلاش همه همکاران شاغل و بهره‌برداران معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد دانست و خاطرنشان کرد: تلاش برای برق‌رسانی به مردم، شکلی از جهاد اقتصادی و نوعی از عبادت الهی است.

در ادامه محمدحسن بختیاری مدیرعامل شرکت مهندسین باختر مشاور، ضمن تاکید بر نقش زیربنایی صنعت برق در توسعه اقتصاد کشور با شرح اهداف و سوابق آن شرکت، از انجام موفقیت‌آمیز بیش از ۸۰۰ پروژه در زمینه‌های خدمات مهندسی، مشاوره، طراحی و نظارت بر شبکه‌های انتقال، فوق توزیع و توزیع توسط یاد نمود.

وی تشکیل این گردهمایی را به‌منظور تجلیل از بهره‌برداران برتر پست‌ها و فرزندان برگزیده آنان در زمینه علمی دانست و افزود: سنجش و انتخاب بهره‌برداران برتر بر اساس آزمون‌های برگزارشده و امتیازهای کسب‌شده در بازدیدهای دوره‌ای در طی ۹ ماه انجام‌گرفته است.

این برنامه با اجرای برنامه موسیقی، معرفی و تجلیل از ۵ نفر بهره‌بردار نمونه شرکت پیمانکار بهره‌برداری و همچنین قدردانی از فرزندان دانش‌آموز برگزیده کارکنان آن شرکت به پایان رسید.