تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

معارفه مدیران جدید دفتر فنی انتقال و امور انتقال نیرو و تقدیر از بهره‌برداران برتر

معارفه مدیران جدید دفتر فنی انتقال و امور انتقال نیرو و تقدیر از بهره‌برداران برتر
در دیدار مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با کارکنان معاونت بهره برداری این شرکت انجام شد معارفه مدیران جدید دفتر فنی انتقال و امور انتقال نیرو و تقدیر از بهره‌بردا

به گزارش دفتر روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل این شرکت با همراهی جمعی از معاونان و مدیران در سالن اجلاس معاونت بهره‌برداری با کارکنان آن معاونت دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار صباغزادگان با اشاره به ایام محرم و اربعین حسینی و تسلیت این ایام، به ارائه مطالبی از عملکرد شرکت پرداخت و از زحمات و تلاش‌های همکاران در همه واحدها تقدیر و تشکر کرد.

وی بر تکریم کارکنان در حوزه منابع انسانی اشاره کرد و گفت: نگاه مدیریت شرکت و همه روسای واحدها همواره به این عرصه بوده و با توجه به اهمیت منابع انسانی به‌عنوان موتور محرک سازمان در هر شرایطی باید اولویت اول بر تکریم کارکنان باشد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین هدف صنعت برق استان، تأمین برق مطمئن برای تمام مشترکین است و اولین قدم برای حفظ وضعیت موجود و پایداری شبکه برق استان، رفع مشکلات و بهینه‌سازی تجهیزات برق است.

مهندس صباغزادگان در ادامه نشست خود از زحمات احمد کردستانی (مدیر سابق امور انتقال نیرو) و علی‌محمد فتح‌آبادی(مدیر سابق دفتر فنی انتقال)  تقدیر و تشکر نمود و برای آن‌ها در پست‌های جدید آرزوی موفقیت کرد و هدف از این جابجایی را افزایش نشاط سازمانی، تسهیم تجارب مدیریتی و افزایش بهره وری بیان کرد.

شایان‌ذکر است در پایان این مراسم کارکنان شرکت به بیان مسائل و مشکلات خود در زمینه های مختلف پرداختند و در پایان نیز از کارشناسان بهره‌بردار پست که در ارزیابی رتبه برتر کسب نموده‌بودند، توسط مدیرعامل قدردانی شد.