تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

نشست صمیمی مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد با کارکنان روابط عمومی

نشست صمیمی مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد با کارکنان روابط عمومی
نشست صمیمی مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد با کارکنان روابط عمومی

نشست صمیمی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با کارکنان دفتر روابط عمومی برگزار شد.

در این نشست محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، روابط عمومی را از رکن‌های اصلی هر سازمان برشمرد و گفت: در روابط عمومی صحت، سرعت و به‌موقع عمل کردن حائز اهمیت است.

وی با اشاره این‌که کار مدیران و کارشناسان واحدهای فنی بخش سخت افرازی محسوب می‌شود، افزود: کار روابط عمومی دارای ظرافت است و به‌نوعی نرم‌افزار، مهم و اثرگذار است که محسوس نیز نیست.

صباغزادگان روابط عمومی را یک هنر دانست که به کمک آن می‌توان در برقراری ارتباط صحیح با مشتریان در بیرون از سازمان اثرگذار بود. وی تصریح کرد: روابط عمومی آیینه‌ای است که کلیه فعالیت‌های شرکت را منعکس می‌کند و هر مقدار این آیینه شفاف‌تر باشد انعکاس عملکرد به بیرون بهتر خواهد بود و این شفافیت به عملکرد کارکنان روابط عمومی برمی‌گردد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در ادامه به برنامه‌ریزی دقیق و ساختار قوی واحدهای فنی این شرکت اشاره و تصریح کرد: ظرفیت کارشناسان و مدیران این شرکت موجب شده است تا همکاران ما در کمیته‌های تخصصی شرکت توانیر عضو و صاحب‌نظر باشند.

وی همچنین با اذعان به برنامه‌ریزی دقیق برای ورود ۳۳/۵ مگاوات نیروگاه‌های خورشیدی بزرگ پیش از پیک‌بار ۹۷ به مدار، خاطرنشان کرد: در سال ۹۴ تنها یک مگاوات نیروگاه خورشیدی به بهره‌برداری رسید اما تا پایان سال ظرفیت این نیروگاه‌ها به ۷۰ مگاوات خواهد رسید.

صباغزادگان با بیان این‌که در کشور۲۵۰ تا ۳۰۰ ساعت کمبود برق‌داریم؛ تصریح کرد: یک‌راه حل، صرف سرمایه‌های کشور برای ساخت نیروگاه است و راه‌حل دیگر استفاده از ظرفیت روابط عمومی و ارتباطات برای آگاه‌سازی مردم و مدیریت مصرف در این ساعات است.

وی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان روابط عمومی این شرکت در سال ۹۶ و کسب رتبه‌های کشوری و استانی توسط این دفتر، گفت: با تلاش همکاران جایگاه روابط عمومی در پیشبرد اهداف و پروژه‌های شرکت بسیار اثرگذار بوده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد حضور فعال روابط عمومی در برپایی جشن‌ها و افتتاح پروژه‌ها را نشان از عملکرد ارزشمند و صحیح این دفتر دانست و افزود: روابط عمومی علاوه بر انعکاس عملکرد سازمان به مردم نقش موثری در ارتباط کارکنان با مدیران و سازمان با جامعه بر عهده دارد.

مجید دهقان‌بنادکی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز در ابتدای این نشست با تشریح عملکرد این دفتر در سال ۹۶، افزود: این دفتر در سال گذشته موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر در پوشش اخبار سایت خبری وزارت نیرو در بین شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور و همچنین قرار گرفتن در جایگاه برتر به همراه ۱۲ دستگاه برتر استان برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شد.

وی یکی از وظایف مهم این دفتر را انعکاس اخبار و رویدادهای سازمانی دانست که با تعامل سازنده با رسانه‌ها، این دفتر اقدام به تولید و انتشار۲۷۷خبر از رویدادهای مهم شرکت در سال ۹۶ و ارسال به رسانه‌های برجسته ازجمله سایت وزارت نیرو و توانیر و دیگر خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های بزرگ کشوری و استانی نموده است.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز در این نشست، انتشار پیک برق یزد و انجام ۲۵۱ مورد تصویربرداری از جلسات و مراسم‌ها، ۴۷۴ فرم نظرسنجی و همکاری در برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها را از دیگر اقدامات این دفتر در سال ۹۶ برشمرد.