تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

وزیر نیرو از خانواده شهید صنعت برق استان یزد تجلیل کرد‌

وزیر نیرو از خانواده شهید صنعت برق استان یزد تجلیل کرد‌
وزیر نیرو با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهید صنعت برق استان یزد، شهید محمدعلی سامعی تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، رضا اردکانیان در حاشیه سفر خود به استان یزد از خانواده شهید “محمدعلی سامعی” شهید صنعت برق استان یزد تجلیل کرد.

وی در این مراسم از همسر و فرزند این شهید که از متخصصان و کارشناسان صنعت برق استان یزد بود و در راستای پاسداشت انقلاب اسلامی ایران به مقام والای شهادت نائل‌آمده بود، تجلیل کرد.

در متن این لوح تقدیر خطاب به خانواده این شهید بزرگوار آمده است: درود و رحمت خداوند به مجاهدانی که پرچم پاسداری از انقلاب اسلامی را به دوش کشیده و پیروی از سالار شهیدان را به شایستگی پاس داشتند و با خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری نمودند.

وزیر نیرو در ادامه این لوح تقدیر چنین آورده است: صبر و بصیرت شما خانواده بزرگوار شهید بهترین نمونه در الگوی اخلاق و معنویت اسلامی در اقشار مختلف جامعه و حاکمیت این روح الهی در جامعه می‌باشد که شایسته سپاس است.

این برنامه هم‌زمان با سالروز ولادت این شهید بزرگوار انجام شد و وزیر نیرو بر ضرورت زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب تاکید کرد.

اردکانیان در این مراسم در سخنانی کوتاه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و ایثارگران به پیروزی‌ها و موفقیت‌های بسیاری دست پیداکرده است، گفت: همه ما در انقلاب مدیون شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها هستیم.