تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

پیام تبریک مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد به مناسبت فرارسیدن عید نوروز سال ۱۴۰۰

پیام تبریک مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد به مناسبت فرارسیدن عید نوروز سال ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در پیامی فرارسیدن عید باستانی نوروز و سال ۱۴۰۰ را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، متن پیام وی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

همکاران گرانقدر و خانواده بزرگ صنعت برق استان یزد؛

باسلام

از راه رسیدن بهار سرسبز با مژده زندگی و آغاز دوباره از پس سردترین زمستان‌ها، دست عنایت پروردگار متعال است که دیگر بار دل‌ها و جان‌هایمان را به فردایی روشن‌تر نوید می‌دهد.

خرسندیم که توانستیم سال ۹۹ را با وجود محدودیت‌ها و چالش‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا، مسایل و مشکلات پیک بار تابستان و زمستان و سایر چالش‌های این حوزه به خوبی پشت سر گذاشته و موفقیت‌های قابل ملاحظه‌‌ای را کسب نماییم که این موفقیت‌ها را مرهون زحمات و تلاش همکاران خود و خانواده محترم آنها در صنعت برق استان یزد و سایر نهاد‌ها، ادارات و صنایع مرتبط هستیم.

اینجانب از زحمات و تعامل یکایک همکاران در تمامی بخش‌های اداری و فنی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، که متعهدانه و صبورانه، پایاپای مدافعان گران‌قدر سلامت کوشیدند و ما را در تامین برق مطمئن و پیشبرد اهداف صنعت برق استان یاری نمودند و با نظرات و پیشنهاد‌های سازنده خود موجب بهبود روند فعالیت‌ها و امور این شرکت شدند، قدردانی نموده و فرارسیدن سال جدید را تبریک عرض می‌کنم.

امیدوارم سال جدید برایمان سالی پر افتخار بوده و بتوانیم موفقیت‌هایمان را به دور از بیماری کرونا، در کنار یکدیگر به تماشا بنشینیم.

ابوالفضل اسدی

مدیرعامل