تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

کتابخانه شرکت برق منطقه‌ای یزد می تواند مرجع تخصصی صنعت برق استان باشد

کتابخانه شرکت برق منطقه‌ای یزد می تواند مرجع تخصصی صنعت برق استان باشد
مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد در بازدید از کتابخانه به مناسبت هفته کتاب: کتابخانه شرکت برق منطقه‌ای یزد می تواند مرجع تخصصی صنعت برق استان باشد

به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران شرکت برق منطقه‌ای یزد از کتابخانه شرکت بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی را در بین کارکنان این شرکت ضروری دانست.

محمدحسن صباغزادگان بر غنی‌سازی منابع کتابخانه و اطلاع‌رسانی صحیح و جامع برای استفاده کارکنان از امکانات کتابخانه تاکید کرد و گفت: کتابخانه شرکت برق منطقه‌ای یزد باید به‌عنوان مرجع تخصصی صنعت برق در استان برای کارکنان، دانشجویان و دانشگاهیان شناخته شود و مورداستفاده قرار گیرد.

محمدمهدی جاودانی معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز در این جلسه با اشاره به این‌که رویکرد جهانی به سمت عمومی کردن علم پیش می‌رود گفت: باید مسائل مهم اجتماع به زبان ساده به مردم ارائه شود و از طریق هدیه دادن کتاب فرهنگ کتاب‌خوانی ترویج شود.

در ابتدای این جلسه مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، برنامه‌های عملیاتی سال ۹۶ این دفتر در راستای توسعه کتابخانه و فرهنگ کتاب­خوانی در این شرکت را تشریح کرد.

مجید دهقان‌بنادکی ساماندهی کتاب‌های خریداری‌شده و درج بارکد بر روی جلد تمام ۷۳۰۰ کتاب موجود در کتابخانه را از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در این خصوص برشمرد و اظهار داشت: ایجاد کتابخانه دیجیتال با رویکرد استفاده از کتاب‌های الکترونیکی، تهیه نرم‌افزار کتابخانه تحت وب، بهره‌گیری از آموزش‌های صوتی و تصویری، ایجاد کتابخانه باز و موضوعی در شرکت و دیگر برنامه‌ها در راستای ترویج و توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی و سهولت دسترسی به منابع برای کارکنان است.

در پایان این جلسه از مسئول کتابخانه سیدحسن موسوی کتابدار شرکت و چند تن از همکاران که بیشترین کتاب را در سال ۹۶ به امانت‌گرفته‌اند؛ به‌عنوان کتاب‌خوان نمونه شرکت تجلیل شد.