تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

کسب رتبه برتر شرکت برق منطقه‌ای یزد در جشنواره استانی شهید رجایی

کسب رتبه برتر شرکت برق منطقه‌ای یزد در جشنواره استانی شهید رجایی
کسب رتبه برتر شرکت برق منطقه‌ای یزد در جشنواره استانی شهید رجایی

 

هم‌زمان با پنجمین روز بزرگداشت هفته دولت، مسئولان دستگاه‌های برتر و شایسته تقدیر در شاخص‌های عمومی و اختصاصی استان در جشنواره شهید رجایی تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در این مراسم که روز سه‌شنبه در سالن شهید عباسپور این شرکت برگزار شد؛ «محمود زمانی‌قمی» استاندار یزد شخصیت شهدای دولت به‌ویژه شهید رجایی را مدل مناسبی برای اداره کشور در شرایط و عصر کنونی دانست و گفت:‌ در جمهوری اسلامی ایران انسان‌های پاک بسیاری در سیستم اداری بوده و هستند.

وی مرور حوادث انقلاب را یکی از موثرترین راهکارهای کم کردم فاصله ایجادشده از ارزش‌های اسلامی و اهداف اولیه انقلاب عنوان و تصریح کرد: تمام شهروندان با هر سلیقه و نگاهی،‌ حتی اگر برای فریاد زدن به ادارات مراجعه کنند، باید تکریم شوند.

زمانی قمی پست‌های سازمانی را فرصت مناسبی برای خدمت به خلق دانست و خاطرنشان کرد: کارمندان ارائه خدمت به حلق را نه فقط برای انجام تعهدات سازمانی خود بلکه برای رضای خدا ارائه کنند.

در این مراسم از شرکت برق منطقه‌ای یزد در شاخص‌های اختصاصی ویژه استانی در محور مشارکت عمومی خصوصی و طرح‌های عمرانی سال ۹۶ با عنوان رتبه برتر تقدیر شد؛ که این لوح توسط محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل این شرکت از سوی استاندار دریافت شد.

شایان‌ذکر است، در آیین معرفی و تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان یزد از ۱۹ دستگاه برتر و شایسته در شاخص‌های عمومی و اختصاصی استان تجلیل شد.