تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

کسب موفقیت در گذر از پیک بار تابستان ۹۷ و به صفر رسیدن جرایم بازار برق

کسب موفقیت در گذر از پیک بار تابستان ۹۷ و به صفر رسیدن جرایم بازار برق
کسب موفقیت در گذر از پیک بار تابستان 97 و به صفر رسیدن جرایم بازار برق

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در جلسه هماهنگی بهره‌برداری ۶ ماهه اول سال ۹۷ که با حضور تعدادی از معاونین و مدیران و کارکنان معاونت بهره‌برداری در سالن اجلاس این معاونت برگزار شد، عبور موفقیت‌آمیز از پیک بار تابستان سال جاری را نشان از تلاش، همت، برنامه‌ریزی و همدلی کارکنان دانست.

مهندس صباغزادگان ضمن بیان این‌که شاخص‌های مرتبط با بهره‌برداری و اصلاح و بهبود فرایندهای این معاونت که توسط شرکت توانیر بررسی شده رو به رشد بوده است؛ اذعان داشت: خوشبختانه شاخص رویت پذیری نسبت به قبل به طور مستمر بهبود یافته است.

وی همچنین خبر از به صفر رساندن جرائم بازار برق داد که حاکی از عملکرد و تعاملی مطلوب است.

صباغزادگان هدف اصلی از این نشست را بهبود تعامل با کارکنان به عنوان بالاترین سرمایه‌های سازمانی، شنیدن نظرات کارکنان معاونت بهره‌برداری، اصلاح فعالیت‌های مرتبط با کارکنان، اصلاح و بهبود فرایندها و وضعیت شبکه برق استان و برنامه‌ریزی برای پیک مصرف تابستان ۹۸ بیان نمود.

این مقام مسئول شرایط فعلی اقتصادی را زمینه‌ای برای مدیریت صحیح و ساماندهی فعالیت‌ها دانست که در این وضعیت بتوانیم ماموریت سازمانی و فردی خود را بدون بروز اختلالی به انجام رسانیم. وی تامین تجهیزات خط ۱۳۲ کیلوولت ابرکوه به مروست را از مصادق خلاقیت و مدیریت راهبردی و صحیح کارکنان شرکت برشمرد.

وی همچنین در ادامه این جلسه به پرسش‌های کارکنان و مشکلات مطرح شده پاسخ داد.

مساله تامین لوازم یدکی به دلیل شرایط فعلی اقتصادی، کاهش سرانه آموزشی، طولانی شدن زمان پرداخت به فروشندگان به دلیل مقررات جدید در ذیحسابی، ساختار سازمانی دیسپاچینگ، وام مسکن، افزایش سرعت اجرای گردش شغلی، دیده شدن فعالیت‌های بهره‌برداری در قیاس با فعالیت‌های پروژه‌ای، تامین خودرو برای اجرا یا نظارت بر پروژه‌ها، مسائل مرتبط با کارکنان قرارداد کار مشخص؛ برخی از مسائل مطرح شده توسط کارکنان معاونت بهره‌برداری در این نشست بود.