تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

دیدار اعضای شورای پایگاه شهید سامعی با مدیرعامل در هفته بسیج

دیدار اعضای شورای پایگاه شهید سامعی با مدیرعامل در هفته بسیج
دیدار اعضای شورای پایگاه شهید سامعی با مدیرعامل در هفته بسیج

 

به مناسبت هفته بسیج، نشست اعضای شورای پایگاه بسیج شهید سامعی با مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

در این نشست محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با بیان این‌که خوشبختانه در جامعه ما روحیه بسیجی رواج دارد، گفت: کارکنان این شرکت نیز در شرایط خاص با تلاش بی‌منت خود نشان داده‌اند که دارای فرهنگ بسیجی هستند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد مهم‌ترین شاخصه بسیجیان را بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام دانست و گفت: همه اقشار مردم کشور که دل در گرو انقلاب دارند بسیجی هستند و تداعی شاخصه عمل به هنگام را در حضور مردم ایران در راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور مشاهده کردیم.

وی به تشکیل بسیج به فرمان امام (ره) در ۵ آذر ماه سال ۱۳۵۸ اشاره کرد، افزود: امام راحل تشکیل بسیج در ایران را از الطاف الهی که به ملت ایران ارزانی شده دانستند. اثرات بسیج برای کشورهای منطقه از جمله بسیج مردمی در عراق،  نشات گرفته از تفکر بسیجی در ایران است.

مهندس صباغزادگان ابتکار در طراحی و ساخت ۴ تیپ برج جدید را از جمله اقدامات ارزشمند مهندسان بسیجی در شرکت برشمرد و بیان کرد: عملکرد بسیجیان چه در مواقع سیل و چه در امور فنی مهندسی در این شرکت قابل‌تقدیر و ارزشمند است.

در ابتدای این نشست سیدرضا حسینی فرمانده پایگاه شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد با بیان عملکرد این پایگاه در طی سال گذشته پرداخت و افزود: معرفی فرمانده و این پایگاه به‌عنوان موفق‌ترین پایگاه مقاومت بسیج کارمندی در سطح سپاه الغدیر استان یزد، در جشنواره مالک اشتر سال ۹۷ از افتخارات کسب‌شده در سال گذشته بود.

فرمانده پایگاه شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد، از مهم‌ترین اقدامات این پایگاه را تشکیل کانون بسیج مهندسین و متخصصین در برق منطقه‌ای یزد برشمرد و تصریح کرد: طراحی و ساخت ۴ تیپ برج جدید و پیشنهاد ایجاد رشته تحصیلی جدید برق-شاخه اتوماسیون- و برنامه‌ریزی جهت آموزش حرفه‌ای نیروی انسانی از دست آوردهای این کانون در طول مدت فعالیت است.

حسینی در ادامه با ارائه گزارش عملکرد صندوق قرض‌الحسنه امام رضا (ع)؛ برگزاری مراسم‌های مختلف فرهنگی مذهبی، برگزاری مراسم زیارت عاشورا با قدمت ۱۵ ساله در منزل همکاران، برگزاری اردوها و دوره‌های آموزشی مختلف و کمک نقدی و غیرنقدی به زلزله‌زدگان کوهبنان استان کرمان را بخشی از فعالیت‌های این پایگاه برشمرد.