تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در آیین کلنگ زنی پست بهاباد: ۴۰درصد از برق شهرستان بهاباد در بخش صنعت مصرف می شود

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در آیین کلنگ زنی پست بهاباد:  ۴۰درصد از برق شهرستان بهاباد در بخش صنعت مصرف می شود
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در آیین کلنگ زنی پست بهاباد: 40درصد از برق شهرستان بهاباد در بخش صنعت مصرف می شود

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد، در این مراسم که با حضور استاندار و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان بهاباد برگزار شد؛ عملیات اجرایی پست ۱۳۲ به ۲۰ کیلوولت بهاباد آغاز شد.

محمد علی طالبی استاندار یزد ضمن اشاره به مبحث صنعتی شدن یزد و نیاز روز افزون به انرژی برق، تامین زیرساخت‌های توسعه ای برای شهرستان های کمتر برخوردار را از عمده برنامه‌های استان برشمرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده توسط صنعت برق استان، ابراز امیدواری کرد با تعامل، هماهنگی و همدلی هرچه بیشتر مسئولان استان شاهد زمینه سازی هر چه بهتر برای رشد سرمایه گذاری در همه نقاط استان باشیم.

محمد حسن صباغ زادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان نیز ضمن تبریک چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به به ارائه گزارش عملکرد این حوزه پرداخت و گفت: در سال جاری ۵ پروژه با اعتبار ۱۴۴ میلیارد تومان به سر انجام رسید که در ایام مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

همچنین عملیات اجرایی ۴ پروژه با اعتبار ۹۳ میلیارد تومان آغاز می شود که یکی از آنها پروژه پست ۱۳۲ به ۲۰ کیلو ولت بهاباد با ظرفیت ۳۰ ولت آمپر است.

وی افزود: شهرستان بهاباد ۹۴۰۵ مشترک برق دارد که از این تعداد ۹۴ مشترک فعالیت صنعتی دارند و با توجه به مسئله رشد باری که در منطقه وجود دارد، نیاز بود تا با احداث پست جدید میزان بار مورد نیاز تامین شود.

مهندس صباغزادگان با این توضیح که بهاباد با ۴۰درصد بار صنعتی، از میانگین بار صنعتی کشور پیشی گرفته است، تصریح کرد: هرچند مشترک بزرگ ۳۰ مگاواتی گندله سازی بهاباد از این آمار جداست و تا سال آینده وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد تامین انرژی الکتریکی منطقه، کاهش تلفات شبکه توزیع و رفع افت ولتاژ منطقه را از عمده اهداف پروژه اخیر برشمرد و افزود: این پروژه شامل با اعتبار ۱۵۷ میلیارد ریال آغاز شده و تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.