تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

تقدیر از صنایع برتر استان یزد در حوزه مدیریت مصرف

تقدیر از صنایع برتر استان یزد در حوزه مدیریت مصرف
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، با حضور در صنایع بزرگ فعال و اثرگذار در طرح‌های مدیریت مصرف برق استان یزد، از مشارکت مدیران این صنایع قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، محمد‌حسن صباغزادگان، به‌پاس همکاری و مشارکت صنایع بزرگ استان در اجرای طرح‌های مدیریت مصرف برق که سبب عبور موفقیت‌آمیز شبکه برق استان و کشور از پیک‌بار تابستان ۹۸ شد؛ با اهدای لوحی که به امضای معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد نیز رسیده بود، از تلاش‌های مدیران این صنایع تجلیل کرد.

صالح عسکر‌شاهی مدیرعامل شرکت فولاد یزد، علیرضا چایچی مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران، کیومرث بهرامی معاون بهره‌برداری شرکت فولاد ارفع، محمود مصری نژاد مدیرعامل شرکت فولاد متین و مدیرعامل مجتمع معدنی چادرملو در دیدار با مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، هدف از مشارکت شرکت خود را نگاه ملی به صنعت برق کشور و حفظ منابع ملی عنوان کردند.

آنان همچنین تمایل خود را برای تداوم همکاری با صنعت برق و کمک به پایداری شبکه برق استان اعلام نمودند؛ تا در افزایش تولید ملی، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و حفظ منابع طبیعی و محیط‌زیست سهیم باشند و زندگی روزمره مردم و شرایط اجتماعی کشور دچار مشکل نگردد.

گفتنی است، در سال ۱۳۹۸ تعداد ۲۲ تفاهم‌نامه با مشترکان شرکت برق منطقه‌ای یزد با پتانسیل کاهش بار ۱۲۰ الی ۲۵۰ مگاوات منعقد شد و به دنبال عقد این تفاهم‌ها، مصرف استان یزد بیش از ۲۰۰ مگاوات کاهش یافت.