تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری نشست کارگروه انرژی و آب پدافند غیرعامل استان یزد

برگزاری نشست کارگروه انرژی و آب پدافند غیرعامل استان یزد
نشست کارگروه انرژی و آب پدافند غیرعامل استان با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، ابوالفضل اسدی مدیرعامل این شرکت با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و نزدیک شدن به پیک مصرف برق، همکاری کلیه مشترکین و مصرف‌کنندگان به خصوص از مدار خارج نمودن سیستم سرمایشی کلیه ادارات پس از ساعت اداری را خواستار و مورد تاکید قرار داد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای با اشاره به کمبود بودجه در سال جاری، افزود: اقدامات نرم افزاری باید در اولویت قرار گیرد و سایر اقدامات نیز با توجه به بودجه تخصیصی، انجام شود.

در ادامه جلسه علیرضا حاجی‌حسینی دبیر کارگروه پدافند غیر عامل برق منطقه‌ای، با اشاره به نام­‌گذاری هفته اول تیرماه به عنوان هفته مدیریت مصرف، گزارشی از اقدامات شرکت برق منطقه ای یزد در راستای مدیریت مصرف انرژی را ارائه کرد.

محمدحسین عبداللهی دبیر کارگروه انرژی و آب پدافند غیرعامل استان، گزارشی از جلسات برگزار شده و مصوبات کارگروه طی جلسات گذشته ارایه کرد.

به دلیل اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی با محتوای مشترک، برگزاری این دوره‌ها برای استفاده دستگاه‌های عضو، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

بررسی وضعیت مولدهای اضطراری مراکز مختلف با توجه به فرارسیدن تابستان و پیک مصرف برق، بازنگری در برنامه ها و ارائه برنامه های عملیاتی سال ۹۹  براساس نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها،تهدیدهای بروز شده دستگاه‌های عضو از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

گفتنی است، هدف برگزاری این جلسات، اجرای برنامه‌های ابلاغی از سوی پدافند غیرعامل استان می­‌باشد.