تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

پیام تبریک مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد به مناسبت روز خبرنگار
ابوالفضل اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد طی پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، در متن پیام وی آمده است:
حضرت آیت الله خامنه ای: «اگر زحمات شما [خبر نگار ها] نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود… شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کار‌های ما مثل یک چیز‌های تثبیت نشده است.»
روز خبرنگار یادآور شجاعت و ایثار افرادی است که با تلاش و همت خود، رسالتی بزرگ را به دوش می‌کشند و در جهت روشنگری و بیان واقعیت‌ها می‌کوشند تا جامعه مقدس اسلامی لحظه‌‌ای در تاریکی و غفلت نباشد.
خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش بسیار مهمی در اطلاع رسانی صحیح و تنویر افکار عمومی داشته و می‌توانند با انتشار صحیح و به موقع اخبار مربوط به عرصه‌های مختلف کشور، موجب افزایش سطح آگاهی و فرهنگ سازی در جامعه شوند و از سوی دیگر با انعکاس نظرات، ایده ها و پیشنهادهای خود و جامعه به صنعت برق زمینه های بهبود خدمت رسانی به مردم را فراهم می سازند.
بدون شک زحمات تلاشگران عرصه اطلاع رسانی در صنعت برق کشور نقش بسیار مهمی در بیان فعالیت‌ها و دستاورد‌های این صنعت حیاتی کشور داشته و می‌تواند موجب همراه شدن و جلب مشارکت مردم در استفاده صحیح از انرژی برق و گذر موفق از پیک بار سال جاری گردد.
اینجانب فرارسیدن روز خبرنگار، روز حق گویی و حق جویی را به تمامی پاسداران قلم در کشور علی الخصوص صنعت برق استان یزد تبریک عرض نموده و پایایی و مانایی قلم و اندیشه این عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواهانم.
ابوالفضل اسدی
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد