تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

فراخوان عمومی؛ شیوه جدید انتصابات در برق منطقه‌ای یزد

فراخوان عمومی؛ شیوه جدید انتصابات در برق منطقه‌ای یزد
فراخوان عمومی؛ شیوه جدید انتصابات در برق منطقه‌ای یزد

رئیس گروه تشکیلات و بهبود روش‌های شرکت برق منطقه‌ای یزد با بیان اینکه روش فراخوان عمومی به عنوان شیوه جدید انتخاب و انتصاب مدیران این شرکت برگزیده شده است، فرایند این روش را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، مریم زارع گفت: به منظور افزایش انگیزه و ایجاد فضای برابر برای رشد و ارتقاء، انتخاب و انتصاب مدیران به روش فراخوان تعیین گردید.

وی تدوین و اجرای فرایند انتصابات شرکت برق منطقه‌ای یزد را بر عهده معاونت منابع انسانی این شرکت دانست و ادامه داد: ابتدا با توجه به بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از توانیر یک دستورالعمل داخلی توسط گروه تشکیلات و بهبود روشها تهیه و با نظر معاون و کارشناسان حوزه منابع انسانی شرکت، نهایی شد.

زارع با اشاره به این‌که روش اجرای این دستورالعمل برای اولین بار در تعیین مدیر دفتر فنی انتقال انجام شد،  افزود: پس از اعلام فراخوان، در مرحله اول ۱۵ نفر از افراد مشمول، برنامه های خود را ارائه کردند و پس از طرح در کمیته با نظر کلیه اعضاء ۵ نفر انتخاب شدند.

وی ادامه داد: کمیته انتخاب و انتصاب مدیران، با افراد منتخب مصاحبه و بر اساس شاخص‌های اختصاصی، پس از ارزیابی و ثبت امتیازات، ۳ نفر را انتخاب کردند.

زارع همچنین افزود: پس از هماهنگی با کلینیک مدیریت شرکت توانیر، از ۳ همکار منتخب تست شخصیت و استعدادسنجی و همچنین مصاحبه گرفته شد و نتایج به مدیرعامل اعلام تا از میان افراد پیشنهادی یک فرد انتخاب شود.

وی بیان کرد: در نهایت پس از مصاحبه مدیرعامل، سیف‌الله افضلیان تبار به عنوان مدیر جدید دفتر فنی انتقال شرکت منصوب شد.

زارع ادامه داد: در حین اجرای فرایند انتخاب مدیر دفتر فنی انتقال؛ جلسات مربوط به انتخاب مدیر امور دیسپاچینگ و مخابرات شرکت برگزار و در مرحله اول برنامه‌های ۱۸ نفر شرکت کننده بررسی و ۵ نفر انتخاب و مصاحبه شدند و سپس ۳نفر برگزیده برای شرکت در طرح تامین مدیر به کلینیک مدیریت معرفی گردیدند و در نهایت پس از دریافت نتایج، سیدعباس حسینی به عنوان مدیر امور دیسپاچینگ و مخابرات شرکت منصوب شد.

گفتنی است، ضمن آسیب‌شناسی برای یافتن مشکلات احتمالی روش فراخوان و اعمال تغییرات مورد نیاز این فرایند، اجرای این فرایند برای ۳ پست رئیس اداره و یک پست کارشناس مسئول در دست اقدام می‌باشد.