تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

نوآوری در سیم‌کشی خط ۲۳۰ کیلوولت پست بلافصل نیروگاهی به فولاد آلیاژی

نوآوری در سیم‌کشی خط ۲۳۰ کیلوولت پست بلافصل نیروگاهی به فولاد آلیاژی
عملیات اجرایی خط 230 کیلوولت پست بلافصل نیروگاهی به فولاد آلیاژی با سه نوع برج جدید کم ارتفاع و با روش سیم‌کشی خط گرم به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، سه نوع برج جدید با ویژگی ارتفاع کم و سبکی برای عبور از زیر خطوط ۴۰۰ کیلوولت موجود، طراحی، تست و نصب شد که آرایش برج‌های دو مداره­ی این خط نیز برای اولین بار در سطح شبکه استان یزد به‌صورت افقی اجرا و برای خطوط مشابه نیز قابل‌استفاده است.

کارشناس دفتر مهندسی طرح‌های شرکت برق منطقه‌ای یزد، ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به این‌که اعمال خاموشی به‌طور همزمان روی ۴ مدار خط ۶۳ کیلوولت موجود که زیرخط ۲۳۰ کیلوولت موجود قرار دارد و می‌تواند موجب زیان به برخی از صنایع استان شود، برای عبور از روی این خطوط، سیم‌کشی فازها به روش خط گرم انجام گرفت.

مهندس غفاریان هدف از اجرای این خط را تامین برق بخش توسعه‌ی شرکت فولاد آلیاژی یزد دانست که نظارت عالیه بر تامین تجهیزات و عملیات اجرایی آن، توسط شرکت برق منطقه‌ای یزد انجام شد.

شایان‌ذکر است، با توجه به اتمام بدون حادثه‌ی عملیات اجرایی این خط و همچنین نوآوری صورت گرفته در آن، از طرف مدیرعامل این شرکت، از آقای مجید غفاریان تقدیر شد.

line-1701201511900000

line-1701201511900001

نظرها

هیچ نظری موجود نیست

نظر خود را بنویسید



نام:


دیدگاه شما: