تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در برق منطقه‌ای یزد به‌صورت مجازی

برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در برق منطقه‌ای یزد به‌صورت مجازی
مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب، به صورت ارتباط تصویری و با حضور کارکنان شرکت برق منطقه‌‌ای یزد و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، در این مراسم ابوالفضل اسدی مدیرعامل این شرکت، ضمن گرامیداشت چهل‌و‌دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، و افزود: متاسفانه به دلیل همه گیری بیماری کرونا امکان برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت حضوری میسر نبود اما برای حفظ تعامل و ارتباط با خانواده‌های کارکنان شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، این مناسبت به صورت مجازی جشن گرفته شد.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ با رهبری و هدایت امام خمینی (ره) و از خودگذشتگی و جان‌فشانی همه‌جانبه مردم با هدف احیاء ارزش‌ها و کوتاه کردن دست بیگانگان از منافع کشور و مردم؛ استقلال و خودکفایی در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت برق را از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران دانست.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد سرمایه ‌انسانی توانمند، ماهر، با انگیزه و متعهد را لازمه برتری و موفقیت یک جامعه دانست و افزود: بستر ایجاد این روحیه، انگیزه و توانمندی در یک جامعه، خانواده و مادران هستند و رشد و تعالی متوازن فرزندان در زمینه‌های سلامت روحی و جسمی، فضیلت‌های اخلاقی از جمله صداقت، درستکاری، همدلی و هم نوایی، پاکی و سایر ارزش‌ها و همچنین تحصیل دانش و هنر و فراگیری ارتباط مؤثر نیازمند تلاش و برنامه ریزی مادران است.

وی همکاران شرکت برق منطقه‌‌ای یزد را مانند اعضای یک جامعه توصیف کرد که پویایی، نشاط، روحیه مثبت و پیشروی اعضای این جامعه با حمایت خانواده‌ها و رعایت تعادل میان کار و خانواده ارتباط مستقیم دارد و تصریح کرد: پویایی یک سازمان تنها با مشارکت مدیران ارشد آن سازمان میسر نبوده و در صورتی که مشارکت یکایک همکاران در حوزه‌های مختلف فنی و غیر فنی وجود نداشته باشد، پیشروی و پویایی آن سازمان در سطح ملی ممکن نخواهد بود.

دکتر اسدی همچنین ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی همکاران خود به‌ویژه همکاران نوبت‌کار درزمان شیوع بیماری کرونا و تعطیلات عید نوروز، ارائه پیشنهاد‌های جدید و نو توسط کارکنان و خانواده‌های آن‌ها را لازمه بهبود ارائه خدمات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد دانست و عنوان کرد: امیدواریم با بهره گیری از پیشنهاد‌ها، انتقادات و ایده‌های همکاران و خانواده‌های آن‌ها در حوزه‌های مختلف فنی، اداری و انرژی بتوانیم خدمت بهتری به جامعه ارائه دهیم.

گفتنی است تقدیر از دانش آموزان و دانشجویان برتر شرکت و اجرای برنامه‌های طنز و سرگرمی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود که به صورت زنده در فضای مجازی اینستاگرام و آپارات برگزار شد.