تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

نشست هم اندیشی مدیرعامل و کارکنان ستادی امور انتقال شرکت برق منطقه‌‌ای یزد

نشست هم اندیشی مدیرعامل و کارکنان ستادی امور انتقال شرکت برق منطقه‌‌ای یزد
نشست مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد با کارکنان ستادی امور انتقال این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد ابوالفضل اسدی، مدیرعامل این شرکت ضمن قدردانی از تلاش و زحمات همکاران و مدیران ستاد امور انتقال از گذشته تاکنون، خواستار انتقال تجربیات بهینه‌سازی کارشناسان ساختمان و تاسیسات امور انتقال به همکاران معاونت طرح و توسعه جهت اعمال در پروژه‌های نوسازی شرکت شد.وی همچنین ضمن تاکید بر در نظرگیری موارد مرتبط با مصرف بهینه انرژی در مراحل طراحی و اجرای پروژه‌های ساختمانی، وجود برخی نکات قابل بهبود در اجرای فرایند فراخوان عمومی در پست‌های سازمانی را خاطرنشان کرد و افزود: بهترین راه حل رفع این مشکلات، ارائه پیشنهاد و همفکری همکاران شرکت تا زمان کسب بهترین نتیجه است.

وی در ادامه بر آموزش بهره‌برداران پست‌ها و تقویت دانش فنی و ارزیابی بهره‌برداران توسط بهره‌برداران با تجربه تاکید و تاثیر این امر را در پیشرفت و بهبود عملکرد مجموعه مطرح کرد.

اسدی همچنین در رابطه با تامین نقدینگی پروژه‌های بهینه‌سازی افزود: با وجود مشکلات پیشِ‌رو، پیگیری تامین نقدینگی پروژه‌های بهره‌برداری در دست اقدام است و به کسب نتیجه مثبت امید داریم.

وی با اشاره به نتایج امیدوار کننده حاصل از انجام گردش شغلی در شرکت بیان کرد: این روش نقش به‌سزایی در آشنایی کارکنان یک مجموعه با وظایف، اثرات و محدودیت‌های سایر واحد‌های آن مجموعه خواهد داشت.

در ادامه محمد صالح دشتی مدیر امور انتقال شرکت، گزارش اهم فعالیت‌های یک ساله واحد تحت امر خود را ارائه کرده و هماهنگ کردن نظام پرداخت بهره‌برداران در ادارات بهره‌برداری، برگزاری جلسات هماهنگی پرداخت بهره‌برداران با امور کارکنان و رفاه شرکت، تهیه پیش‌نویس آیین نامه ایمنی با حضور همکاران ستادی، تهیه دستورالعمل مانور پست‌ها، انجام پروژه هوشمندسازی پست‌های بدون اپراتور، برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف برای بهره‌برداران، ارزیابی بهره‌برداران پست‌ها و مدیریت مصرف پست‌ها و ساختمان‌های ستاد بهره‌برداری را بخشی از اقدامات انجام شده در سال ۹۹ برشمرد.

وی همچنین کمبود نیروی بهره‌بردار پست‌ها را خاطرنشان کرده و این کمبود را موجب بروز مشکل در بهره‌برداری از پست‌ها در شرایط غیرعادی و بحرانی دانست.

تعداد کمِ پست‌های سازمانی بالاتر از کارشناسی برای بهره‌برداران نیز یکی دیگر از مشکلات این بخش بود که دشتی به آن اشاره کرد و افزود: این کمبود موجب عدم امکان ارتقای شغلی بسیاری از کارشناسان مجرب و با سابقه در پست‌ها شده است.

تخصیص ساختمانی مجزا برای مرکز هماهنگی گروه پشتیبان پست‌های بدون اپراتور (U/M)، رعایت مسائل مربوط به مدیریت مصرف انرژی در ساختمان‌های جدید الاحداث نیز از دیگر مسائلی بود که مدیر امور انتقال شرکت آن‌ها را مطرح کرد.

در ادامه این نشست نیز سایر همکاران ستاد امور انتقال شرکت، ضمن ارائه گزارش عملکرد در سال ۹۹، خواسته‌ها و نقطه نظرات خود را بیان کردند.