تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

باز طراحی برج های رده ولتاژی ۶۳ کیلو ولت در شرکت برق منطقه ای یزد

باز طراحی برج های رده ولتاژی ۶۳ کیلو ولت در شرکت برق منطقه ای یزد
باز طراحی برج های رده ولتاژی 63 کیلو ولت در شرکت برق منطقه ای یزد

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌‌ای یزد از ابلاغ ابتکار این شرکت در پروژه باز طراحی خانواده برج‌های ۶۳ کیلوولت در پهنه بندی آب و هوایی متوسط به سایر برق‌های منطقه‌ای کشور خبر داد.

  به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، علیرضا رفیعی با اشاره به مصوبه کارگروه بهینه‌سازی طراحی خطوط و ابلاغ شرکت توانیر به شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، موفقیت این شرکت در باز طراحی، نمونه سازی، تایپ تست و اجرای دو پروژه احداث خط با برج‌های رده ولتاژی ۶۳ کیلوولت برای پهنه بندی آب و هوایی متوسط کشور را خاطرنشان کرد.

وی استفاده از برج‌های جدید در احداث دو خط ۶۳ کیلوولت رستاق- مزرعه کلانتر و مهرگان- سریزد را یادآور شد و افزود: هزینه‌های اولیه طراحی، ساخت و تایپ تست این برج‌ها طی اجرای این دو پروژه بازگشت سرمایه شده است.

رفیعی ادامه داد: با توجه به مزایای این برج‌ها از جمله افزایش اسپن طراحی تا ۳۵۰ متر، کاهش قابل‌توجه حجم آهن‌آلات در واحد طول و همچنین تجربه نصب موفقیت‌آمیز آن در شرایط واقعی منطقه متوسط استان یزد، ابلاغ این موضوع به سایر شرکت‌های برق منطقه‌‌ای کشور خصوصا شرکت‌هایی که در پهنه آب و هوایی متوسط کشور قرار دارند به مدیرعامل شرکت توانیر پیشنهاد شده و مورد استقبال این مقام مسئول صنعت برق کشور قرار گرفت.

گفتنی است فایل الکترونیکی مدارک و نقشه‌های ساخت این برج‌ها در سایت اینترنتی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد به آدرس yrec.co.ir/tarh/type-making قابل دسترسی و مشاهده است.