تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان برق منطقه‌ای یزد

برگزاری مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان برق منطقه‌ای یزد
برگزاری مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان برق منطقه‌ای یزد

مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان و تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد همزمان با هفته وحدت، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، ابوالفضل اسدی مدیرعامل این شرکت در این مراسم که با حضور کارکنان و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت در ابتدای سخنان خود، تکلیف را به معنای بر عهده گرفتن یک مسئولیت عنوان کرد و بر تن کردن خلعت تکلیف و عبودیت و شکل گرفتن شخصیت معنوی را به فرزندان مکلف شرکت تبریک گفت.

وی در تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآنی وزارت نیرو، ضمن قدردانی از همت و جدیت کارکنان شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در تربیت فرزندانی علاقمند به قرآن و قرآن‌خوانی خاطرنشان کرد: انسان با سرلوحه قراردادن دستورات قرآن کریم در زندگی و تدبر در آیات آن، گام در مسیر سعادت نهاده و جام دل او از خورشید عرفان روشنایی می‌گیرد و کیفیت زندگی وی از جوانب مختلف افزایش می‌یابد.

اسدی همچنین با بیان اینکه در تابستان گذشته صنعت برق استان یزد با محدودیت کمبود تولید برق مواجه بود گفت: خوشبختانه با همکاری صنایع و مشارکت مردم، خوشبختانه حداقل خاموشی در استان یزد نسبت به استان های هم‌جوار رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه در فصل زمستان افت فشار گاز و محدودیت تامین گاز ایجاد می‌شود افزود: تمامی نیروگاه‌ها مجهز به سوخت دوم هستند و شرکت نفت و شرکت گاز نیز تمامی تلاش خود را برای تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه‌ها به کار گرفته‌اند.

این مقام مسئول در شرکت برق منطقه ای یزد تصریح کرد: در صورتی که نیاز به سوخت، بیش از میزان تامین شده باشد، تامین سوخت نیروگاه‌ها با مشکل مواجه شده و تولید برق نیز کاهش می‌یابد که صرفه‌جویی در مصرف انرژی تنها راه‌کار پیش‌رو خواهد بود.

وی ادامه داد: در صورتی که مشترکین خانگی تنها ۱۰ درصد از مصرف برق خود را با راه‌کار‌های ساده‌‌ای چون بهره‌گیری از نور خورشید در طول روز، خاموش کردن لامپ‌های اضافی، استفاده از لوازم خانگی با برچسب مصرف انرژیA، استفاده از لباس گرم در زمستان و استفاده از پرده ضخیم برای جلوگیری از خروج هوای گرم کاهش دهند، زمستان امسال نیز مانند سال‌های گذشته شاهد خاموشی نخواهیم بود، چرا که مصرف برق کمتر به معنای مصرف سوخت کمتر، ایجاد آلودگی کمتر برای محیط زیست و صرفه‌جویی آب خواهد بود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد بهترین و اقتصادی‌ترین روش صرفه‌جویی برای ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا در فصل زمستان را مدیریت و اصلاح الگوی مصرف عنوان کرد و افزود: از خانواده‌های همکاران خود در صنعت برق استان می‌خواهیم که به عنوان سفیران انرژی، ما را در گذر موفق از پیک زمستان ۱۴۰۰ یاری کنند و ایده و پیشنهادهای موثر و مفید خود را برای دستیابی به این هدف به ما برسانند.

گفتنی است اجرای طنز، برگزاری مسابقه میان فرزندان کارکنان، اهدای لوح تقدیر و تجلیل از فرزندان مکلف کارکنان، اجرای موسیقی، تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی و اجرای گروه سرود عاشقان ولایت یزد نیز برخی دیگر از برنامه‌های این مراسم بود.