تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

عملکرد معاونت طرح و توسعه برق منطقه‌ای یزد در سال ۱۴۰۱

عملکرد معاونت طرح و توسعه برق منطقه‌ای یزد در سال ۱۴۰۱
عملکرد معاونت طرح و توسعه برق منطقه‌ای یزد در سال 1401

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای یزد، اقدامات انجام‌شده در زمینه اجرای پروژه‌های توسعه و احداث خطوط و پست‌های انتقال و فوق توزیع این معاونت در سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، علیرضا رفیعی در تشریح عملکرد این معاونت در سال ۱۴۰۱ گفت: علی‌رغم وجود چالش‌هایی ازجمله تحریم‌ و افزایش قیمت‌ها، خوشبختانه با همدلی و همکاری مناسب واحدهای مرتبط در شرکت، پروژه‌های طرح انتقال در سال گذشته مطابق با برنامه‌ریزی قبلی اجراشده و در زمان مقرر به بهره‌‌برداری رسید و اهداف تعیین‌شده سال به‌طور کامل محقق شد.

رفیعی پروژه‌های احداث پست ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت مهرگان، پست ۶۳ به۲۰ کیلوولت سریزد، توسعه دو بی خط در پست ۱۳۲به۲۰ کیلوولت مروست، توسعه دو بی ۶۳ خط در پست ۶۳ صدوق و سیم‌کشی مدار دوم خط ۱۳۲ کیلوولت کوشک-بهاباد را ازجمله مهم‌ترین پروژه‌های بهره‌برداری شده در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد.

وی هدف از بهره‌برداری این پست‌ها را کاهش افت ولتاژ، تأمین برق متقاضیان صنعتی، افزایش قابلیت اطمینان و کاهش تلفات دانست و افزود: برگزاری کارگاه مهندسی ارزش پست ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت نارین قلعه و همچنین خط ۴۰۰ کیلوولت ایساتیس و اتصالات ۶۳ کیلوولت این خط نیز ازجمله فعالیت‌های شاخص این معاونت در سال ۱۴۰۱ است.

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای یزد در ادامه پست‌  ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت ساغند، پست ۴۰۰ به ۱۳۲ کیلوولت بهادران و توسعه بخش ۴۰۰ به ۱۳۲ کیلوولت پست ۴۰۰ کیلوولت نخلستان (فاز اول) را ازجمله پروژه‎‌های دارای اولویت شرکت اعلام کرد که با مشارکت مشترکین و متقاضیان برق و نظارت عالیه این معاونت در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به ۵۰ پروژه در دست احداث این معاونت در سال ۱۴۰۲ افزود: پست ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت نارین قلعه میبد، پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت زارچ، پست‌های شهرک‌های صنعتی بافق، صدوق، فاز یک شهرک فولاد، منطقه ویژه اقتصادی و میبد ۲، توسعه بی ها و خطوط تغذیه‌کننده آن‌ها تعدادی از پروژه‌های مهم در دست احداث این معاونت است.

رفیعی همچنین توسعه دو بی ۱۳۲ در پست نخلستان، خط ۶۳ کیلوولت ۲۳۰ اردکان- احمدآباد، خط ۱۳۲کیلوولت اسمالون– مروست و تعویض هادی خطوط را از مهم‌ترین پروژه‌های در دست احداث عنوان کرد و افزود: اقدامات لازم برای اجرای این پروژه‌ها در زمان مقرر انجام‌شده است.