تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

کسب رتبه سوم کشوری در شاخص عملکرد مهندسی توسط برق منطقه‌ای یزد

کسب رتبه سوم کشوری در شاخص عملکرد مهندسی توسط برق منطقه‌ای یزد
کسب رتبه سوم کشوری در شاخص عملکرد مهندسی توسط برق منطقه‌ای یزد

 

مدیر دفتر فنی انتقال شرکت برق منطقه‌ای یزد از کسب رتبه سوم کشوری در شاخص عملکرد مهندسی در سال ۱۳۹۷ خبر داد.

احمد کردستانی مدیر دفتر فنی انتقال شرکت برق منطقه‌ای یزد، با اعلام این خبر افزود: استان یزد با توجه به گستردگی جغرافیایی، با حدود ۹۲ درصد عملکرد مهندسی، پس از استان‌های زنجان و سمنان در رتبه سوم کشوری قرار گرفت.

وی گفت: برق منطقه‌ای یزد همچنین با امتیاز ۹۰٫۶۵ درصد، رتبه سوم در شاخص میانگین سه‌ساله در عملکرد صحیح سیستم‌های حفاظتی در بین شرکت‌های برق منطقه‌ای را کسب کرده است.

مهندس کردستانی تاکید کرد: کسب رتبه برتر در شاخص وضعیت فعال بودن سیستم حفاظت از راه دور، کسب رتبه نخست در شاخص وضعیت حذف T-off، کسب رتبه برتر در عدم تکراری بودن حوادث و کاهش درصد خطاهای نیروی انسانی از سال ۹۴ الی ۹۷ از دیگر افتخارات کسب‌شده است.

مدیر دفتر فنی انتقال شرکت برق منطقه­ای یزد با اشاره به پیش‌بینی‌های لازم برای کاهش خطاهای نیروی انسانی، تصریح کرد: تشکیل جلسات متعدد با پیمانکاران و شناسایی نقاط ریسک، ارائه تجربیات و درس آموخته‌‌های حوادث به پیمانکاران، تشکیل جلسات و برنامه‌ریزی‌های ماهیانه برای پیشگیری، شناسایی و رفع اشکالات پست‌ها و خطوط انتقال و نیز تعریف پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی برای پایداری شبکه و کاهش خطاهای نیروی انسانی، از جمله اقدامات تاثیرگذاری است که در این خصوص انجام شده است.

کردستانی در پایان با بیان این‌که رتبه شرکت برق منطقه­ای یزد در اکثر شاخص‌ها از متوسط کشوری بالاتر است؛ اظهار کرد: در شاخص میزان فعال بودن سیستم حفاظت از راه دور، با کسب میزان ۱۰۰ درصد جزو ۵ استان برتر کشور هستیم.