تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی و جشن عبادت فرزندان همکار شرکت

تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی و جشن عبادت فرزندان همکار شرکت
به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) برگزار شد؛ تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی و جشن عبادت فرزندان همکار شرکت

مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی و جشن عبادت فرزندان همکار شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد در این مراسم که با حضور محمدحسن صباغ زادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد و حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی حبیبیان دبیر ستاد اقامه نماز استان برگزار شد؛ از مقام آوران مسابقات قرآنی و همچنین فرزندان مکلف شرکت تقدیر به عمل آمد.

محمدحسن صباغ زادگان ضمن تبریک به مناسبت تکلیف نونهالان و نوجوانان خانواده‌ی شرکت برق منطقه‌ای یزد، این سن را سن شایستگی و اطاعت از دستورات خداوند دانست و افزود: دختران و پسران در سن تکلیف، از نظر عقلی و جسمی به حدی رسیده‌اند که خداوند به آن‌ها دستور می‌دهد و آن‌ها نیز از این دستورات پیروی کرده و بنده‌ی شایسته‌ی او محسوب می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به فرازهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب، گفت: ایشان در یکی از سخنرانی‌های خود فرمودند: جشن تکلیف یعنی اینکه نوجوان به مرحله‌ای رسیده که این قابلیت را پیداکرده که خدای متعال با او حرف بزند و جشن تکلیف در حقیقت جشن تشرف یک انسان، یک نوجوان به ساحت لطف و توجه به پروردگار است و این را قدر بدانید.

صباغ زادگان خطاب به نوجوانان مکلف شرکت برق منطقه‌ای یزد گفت: بهترین کاری که در ابتدای این راه می‌توانید انجام دهید این است که رابطه‌ی خود را از همین‌الان باخدای متعال محکم کنید و بهترین راه ارتباط با خدا نماز است که در آن شما با آفریننده‌ی خود صحبت می‌کنید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد همچنین احترام به والدین، معلمان و سایر افراد جامعه، تلاوت قرآن کریم، داشتن اخلاق حسنه، گفتار و رفتار نیکو، کمک به همنوع، صرفه‌جویی و احساس مسئولیت در زندگی را از ملزوماتی دانست که افراد برای سعادت و خوشبختی دنیا و آخرت باید به آن‌ها توجه نمایند.

وی افزود: بیش از یکصد نفر از فرزندان همکار شرکت در مسابقات قرآنی شرکت کرده‌اند و همچنین در این سال ۲۲ دختر و ۱۳ پسر به سن تکلیف رسیدند و امیدواریم جشن تکلیف این فرزندان، سرآغاز خوشبختی و سعادت این فرزندان و خانواده‌های آنان باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیبیان نیز ضمن قدردانی از مقام­آوران مسابقات قرآنی، ورود فرزندان همکار شرکت برق منطقه‌ای یزد به سن تکلیف را تبریک گفت و سن تکلیف را زمان آغاز رسمی بندگی و رفاقت با خدا دانست و ابراز امیدواری کرد این فرزندان با بندگی خالصانه و انجام فرایض و واجبات دینی، در راه سعادت گام بردارند.

در ادامه نیز ضمن قرائت اسامی فرزندان برگزیده مسابقات قرآنی و تجلیل از آن‌ها، هدایایی به رسم یادبود به فرزندان مکلف شرکت برق منطقه‌ای یزد اهدا شد.