تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

چهل و یکمین جشن سالگرد پیروزی انقلاب در برق منطقه ای یزد

چهل و یکمین جشن سالگرد پیروزی انقلاب در برق منطقه ای یزد
مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، با حضور کارکنان شرکت برق منطقه ای یزد و خانواده های آنها، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد، در این مراسم محمدحسن صباغ زادگان، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد طلیعه فجر انقلاب، ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، از زحمات تلاشگران عرصه برق در طول سالیان گذشته تقدیر کرد.
وی افزود: از زحمات همکارانمان در طول سال گذشته که موجب دستیابی شرکت برق منطقه ای یزد به افتخارات زیادی گردید، تشکر می کنم؛ چرا که این افراد توانسته اند شرکت برق منطقه ای یزد را به عنوان برق منطقه ای نمونه در بسیاری از زمینه ها به کشور معرفی کنند.
صباغ زادگان ادامه داد: داشتن رتبه ی اول نیروگاه های خورشیدی کشور، داشتن کمترین میزان خاموشی در سطح کشور، داشتن کمترین میزان تلفات و رتبه ی اول رویت پذیری و پایداری شبکه برق استان از جمله افتخارات کسب شده توسط شرکت برق منطقه ای یزد است که این افتخارات را مدیون زحمات یکایک همکاران شرکت برق منطقه ای یزد می دانم.
وی دهه فجر را سرآغاز طلوع ارزش های اسلامی و رهایی ملت ایران از استکبار جهانی دانست و گفت: ملت ایران در چهل و یک سال قبل شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را بیان کرده و تاکنون هموطنان بسیاری در راه دفاع و حفظ انقلاب، ارزش های انقلاب و وطن خود شهید، جانباز و یا مفقود الاثر گردیده اند که شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از جمله آن هاست.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد ضمن قدردانی از تلاش دانش آموزان ممتاز خانواده شرکت برق منطقه ای یزد افزود: آینده ی صنعت برق، استان و کشور در دست این دانش آموزان خواهد بود و به تلاش این فرزندان در راه کسب علم افتخار کرده و آن ها را به فراگیری علم و پیروی دقیق از دستورات اسلام برای سرفرازی ایران و ایرانی توصیه می کنم.
صباغ زادگان در پایان با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری گفت: داشتن یک مجلس قوی کشور را بیمه خواهد کرد و امیدواریم شما را در روز انتخابات در کنار صندوق های رای گیری ببینیم.
در پایان از دانش آموزان ممتاز شرکت برق منطقه ای یزد در مقاطع تحصیلی مختلف تجلیل به عمل آمد.