تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

ایجاد سازمان پویا و انعکاس تلاش کارکنان صنعت برق دو ماموریت مهم روابط عمومی

ایجاد سازمان پویا و انعکاس تلاش کارکنان صنعت برق دو ماموریت مهم روابط عمومی
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد عنوان کرد: ایجاد سازمان پویا و انعکاس تلاش کارکنان صنعت برق دو ماموریت مهم روابط عمومی

نشست مدیرعامل و کارکنان روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد در این نشست که با حضور ابوالفضل اسدی مدیرعامل شرکت، مجید دهقان مدیر دفتر روابط عمومی و دیگر کارکنان این دفتر برگزار شد؛ ملزومات، نیازها و چالش‌های پیش‌روی دفتر روابط عمومی موردبحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای جلسه ابوالفضل اسدی، ضمن تبریک به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، تلاش در راستای رفع ایرادات، ایجاد انگیزه برای هم‌افزایی و افزایش مشارکت مردم، اصحاب رسانه، نخبگان و ذی‌نفعان را امری ضروری دانست.

وی افزود: برخورد منطقی با مخاطبان و نظرسنجی از ذی­‌نفعان برای افزایش رضایت آن­ها از ملزومات روابط عمومی یک سازمان است و رفتارها و فرایندهای مرتبط باید مشخص‌ و نقاط قابل بهبود، مشکلات و همچنین راهکارهای آن‌ها شناسایی شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌­ای یزد با بیان این که باید با رویکرد ارتقای ارتباطات برون سازمانی، ارتباطات درون سازمانی ارتقا داده شود؛ خاطرنشان کرد: برای بهبود تعامل با مخاطبین، فرایندهای تدوین ‌شده بازنگری شوند.

ارتباط تمامی معاونت‌ها و دفاتر مستقل شرکت با دفتر روابط عمومی از دیگر نکاتی بود که مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد بدان اشاره کرد و گفت: ارتباط فعال رابطان خبری  با این دفتر، برای بهبود اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار و زحمات همکاران، امری مهم و ضروری می‌­باشد و استفاده از این ظرفیت برای سازمان سودمند است.

مقایسه برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده با خروجی هرساله، ایجاد تعلق سازمانی بیشتر در همکاران و خانواده‌های آن‌ها، طراحی بسته‌های مناسب برای اوقات فراغت کارمندان و توجه به مسائل فرهنگی خانواده‌های آن­ها، ترغیب همکاران به تفکر خلاق، مشارکت، هم‌افزایی و تلاش جهت افزایش بهره­‌وری و ایجاد سازمان پویا و یادگیرنده و نوآور نیز از دیگر موارد مطرح‌شده توسط مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد بود.

شکوفایی و پویایی روابط عمومی، نیازمند توجه ویژه به این عرصه است

در ادامه این نشست مجید دهقان ضمن قدردانی از مدیرعامل برای توجه ویژه به حوزه روابط عمومی؛ ارتباطات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی، ارتباط دوسویه با ذی­نفعان و تقویت زیرساخت‌ها را بخشی از رسالت‌های روابط عمومی شرکت برشمرد که از سال‌های گذشته تاکنون در حال اجرا است.

وی افزود: انجام ارزیابی‌های مختلف، یکی از چالش­‌های روابط عمومی است در حالی که بخشی از این ارزیابی‌ها خارج از حوزه این واحد است.

دهقان در ادامه افزود: نگاه ویژه سازمان به روابط عمومی موجب شکوفایی و پویایی هرچه بیشتر این واحد می‌شود ضمن این­که حوزه روابط عمومی باید از حمایت مناسب سایر بخش‌های شرکت نیز برخوردار باشد.

وی در پایان همچنین از به­‌روزرسانی برنامه­‌های پیشنهادی سال ۹۹ دفتر روابط­ عمومی شامل ۴۹ عنوان خبر داد.

نیازها و چالش‌های پیش‌روی بخش روابط عمومی شرکت نیز از دیگر مباحث مطرح‌شده توسط مدیر و کارکنان روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد در ادامه این نشست بود.