تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

نشست هماهنگی پیک بار و مدیریت مصرف شرکت برق منطقه‌ای یزد

نشست هماهنگی پیک بار و مدیریت مصرف شرکت برق منطقه‌ای یزد
نخستین نشست هماهنگی پیک بار و مدیریت مصرف در سال 99، باهدف هماهنگی بین واحدهای مرتبط و با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، فاطمه زارع رئیس گروه مدیریت مصرف این شرکت، در این نشست به تشریح دستورالعمل ارزیابی برنامه‌های پاسخگویی بار توانیر، دستورالعمل کاهش یا قطع بار سرمایشی و گزارش مبادله تفاهم‌نامه با مشترکین صنعتی پرداخت.

وی همچنین با اشاره به اهمیت نظافت سامانه‌های خورشیدی عنوان کرد: به‌منظور استفاده از ظرفیت حداکثری سامانه‌های خورشیدی موجود در ساختمان­ها نظافت، کنترل، سرویس و نگهداری سامانه‌های خورشیدی شرکت در تمامی ساخت گاه‌ها می‌بایست با هماهنگی پیمانکار و تا قبل از پیک بار تابستان ۹۹ صورت گیرد.

همچنین در این نشست مبادله تفاهم‌نامه کاهش بار سرمایشی و مولد اضطراری با شرکت توزیع نیروی برق استان در دستور کار قرار گرفت.

بررسی راهکارهای موجود برای خنک کردن ساختمان‌ها، هماهنگی با صنایع بزرگ فولاد استان جهت برنامه‌ریزی عدم هم‌زمانی بارگیری کوره‌ها و برگزاری جلسات کارگروه مدیریت انرژی شرکت و مدیریت سبز از دیگر مصوبات این نشست بود.