تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برقداری پست ۲۳۰ کیلوولت خضرآباد اشکذر قبل از پیک بار

برقداری پست ۲۳۰ کیلوولت خضرآباد اشکذر قبل از پیک بار
پروژه احداث پست 230 به 63 کیلولت خضرآباد و خطوط 230 کیلوولت متصل به آن در شهرستان اشکذر (شهرک صنعتی فولاد) قبل از پیک بار سال 99 به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، حمیدرضا سرداری مدیر دفتر مهندسی طرح­ها و مجری این پروژه با اعلام این خبر افزود: این پروژه شامل احداث دو بی خط ۲۳۰ کیلوولت، با آرایش رینگ ۴ کلیدی، نصب و راه‌اندازی دو دستگاه ترانسفورماتور ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت هر یک به ظرفیت ۱۶۰ مگاولت آمپر  به همراه توسعه باسبار و تکمیل بی کوپلاژ ۶۳ کیلوولت بوده است.

وی با اشاره به صنعتی بودن منطقه و نامگذاری سال به نام «جهش تولید»، اظهار کرد: این پروژه با هدف تأمین بار مشترکین شهرک فولاد، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و کاهش تلفات؛ قبل از پیک بار سال جاری و با مشارکت بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

سیدمهدی جعفری مجری خط ۲۳۰ کیلوولت تغذیه پست خضرآباد نیز با اشاره به ورود و خروج یکی از مدارهای خط یزد۲ – اردکان در پست خضرآباد خاطرنشان کرد: طول خط تازه احداث شده ۲٫۵ کیلومتر و هادی آن از نوع کاناری است.

وی گفت: برای اعمال کمترین زمان خاموشی به مشترکین شهرک فولاد، عملیات تکمیل اتصالات ۲۳۰ کیلوولت در دو مرحله و بر روی هر کدام از مدارها انجام شد.