تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

تشریح عملکرد معاونت مالی و پشتیبانی شرکت برق منطقه‌ای یزد

تشریح عملکرد معاونت مالی و پشتیبانی شرکت برق منطقه‌ای یزد
معاون مالی و پشتیبانی شرکت برق منطقه‌ای یزد، عملکرد این واحد را در سال 98 تشریح کرده و برنامه‌های تدوین شده برای سال 99 را برشمرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، سید رضا حسینی، طراحی سیستم تأسیسات بر اساس فرمت تجدید ارزیابی دارایی‌ها به‌منظور ثبت و نگهداری دارایی‌های ایجادشده و پاسخگویی به ممیزان مالیاتی شرکت در خصوص معاملات فصلی را بخشی از عملکردهای معاونت مالی و پشتیبانی شرکت برق منطقه‌ای یزد در بخش امور مالی و ذیحسابی دانست.

وی با اشاره به قطعی نمودن مالیات حقوق تا سال ۹۶ و بخشودگی ۱۰۰ درصد جریمه مربوطه ادامه داد: قطعی نمودن معاملات فصلی سنوات ۹۲ و ۹۶ و دریافت بخشودگی ۱۰۰ درصدجرایم مربوط به پرونده‌های مذکور، برگزاری جلسات دفاعیه برای پیگیری سنوات۸۹، ۹۱، ۹۲ و ۹۳ که منجر به صدور قطعی رأی هیئت مذکور شد از دیگر عملکردهای شاخص امور مالی و ذی‌حسابی در سال گذشته است.

حسینی در شرح برنامه‌های این واحد در سال ۹۹ خاطر نشان کرد: الکترونیکی نمودن پرداخت‌های شرکت، حذف چک و ثبت دانش فرایندهای مالی از برنامه‌های مهم و شاخص امور مالی و ذی‌حسابی شرکت در سال ۹۹ خواهند بود.

تدوین دستورالعمل‌ها و چک‌لیست بازدیدهای دوره‌ای جهت ارزیابی و امتیازدهی در بخش‌های خدمات‌رسان با همکاری دفتر HSE، تدوین فرایندها و خودکارسازی کلیه فرایندهای رفاهی و اداری اداره نظارت بر خدمات در بستر نرم‌افزار BPMS و پیاده‌سازی آزمایشی موفق یک نمونه، نیز بخشی از عملکرد شاخص اداره نظارت بر خدمات در سال ۹۸ بوده است.

سید رضا حسینی در ادامه در راستای دولت الکترونیک، تعویض و به‌روزآوری سیستم اعلام و اطفای حریق را از مهم‌ترین برنامه‌های اداره نظارت بر خدمات شرکت برق منطقه‌ای یزد در سال ۹۹ برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل ۱۰۳ جلسه کمیسیون مناقصه و برگزاری ۳۱ مورد مناقصه و ۲ مورد مزایده در سال گذشته گفت: از تعداد جلسات مناقصه و مزایده برگزار شده، ۹۶ مورد به عقد قرارداد و ۳ مورد ترک تشریفات مناقصه و مزایده منجر شده است.

حسینی عقد قرارداد خرید ۵ دستگاه ترانسفورماتور قدرت و ۵ دستگاه ترانس کمکی زمین با مبلغ حدود ۲۷۰ میلیارد ریال و تهاتر بدهی برق مصرفی شرکت ذوب و روی بافق طی دو مرحله با مطالبات پیمانکاران و تامین‌کنندگان را از دیگر عملکردهای شاخص امور تدارکات و قراردادهای برق منطقه‌ای یزد دانست.

تهاتر مطالبات تامین‌کنندگان و پیمانکاران شرکت و حتی صنعت برق کشور با بدهی برق مصرفی مشترکین شرکت و همچنین برگزاری حداقل یک مورد مزایده برای فروش اقلام اقساطی و مازاد بر نیاز شرکت از جمله برنامه‌های شاخص معاونت مالی و پشتیبانی شرکت برق منطقه‌ای یزد برای سال ۹۹ است.