تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری جلسه کمیته پیگیری طرح‌های برق منطقه­‌ای یزد

برگزاری جلسه کمیته پیگیری طرح‌های برق منطقه­‌ای یزد
برگزاری جلسه کمیته پیگیری طرح‌های برق منطقه­‌ای یزد/ بررسی مسائل فنی پروژه‌های پیک بار برق منطقه‌­ای یزد

جلسه ماهانه کمیته پیگیری طرح­‌های شرکت برق منطقه­‌ای یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه­‌ای یزد، این جلسه با هدف پیگیری پروژه‌­های شرکت و بررسی و رفع مشکلات پیش‌روی این پروژه­‌ها برگزار شد.

در این جلسه مشکلات فنی برخی از پروژه­‌های ابلاغی به معاونت طرح و توسعه شرکت، جهت در مدار قرارگرفتن این پروژه­‌ها در پیک­‌بار سال جاری، بررسی و تصمیمات لازم برای رفع این مشکلات اتخاذ شد.

پروژه‌های دو بی ۶۳ کیلوولت پست امامزاده، خط سرو- امامزاده، پست سیار سریزد و برق‌دار شدن پست ۲۳۰ کیلوولت خضرآباد از مصوبات قبلی این کمیته بود که مشکلات مرتبط مطرح و برای رفع آن تصمیم‌گیری شد.

همچنین پروژه­‌های توسعه دو بی پست سرو و بی پست سیار  ۶۳ به ۲۰ کیلوولت، از پروژه­‌های در دست اقدام جهت بهره‌­برداری در پیک بار سال­‌جاری و پروژه‌­های رفع عیب ترانس T1 شهید سامعی، رفع عیب ترانس ۴۰۰ به ۲۳۰ پست نخلستان، پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت یزدمهر و پست و خط سریزد مهریز از پروژه‌های اولویت­‌دار برق منطقه‌ای یزد است که برنامه­‌ریزی برای برق‌دار شدن این پروژه‌ها در حال انجام می­‌باشد.

گفتنی است، رئیس کمیته پیگیری طرح­‌ها، ابوالفضل اسدی مدیرعامل برق منطقه­‌ای یزد است و سایر اعضای آن را مجریان طرح­‌ها، معاونین و مدیران دفاتر مستقل شرکت تشکیل می دهند.