تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

نشست مدیرعامل و اعضای کانون بازنشستگان شرکت برق منطقه‌ای یزد

نشست مدیرعامل و اعضای کانون بازنشستگان شرکت برق منطقه‌ای یزد
نشست مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد و اعضای کانون بازنشستگان صنعت برق استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، ابوالفضل اسدی مدیرعامل این شرکت، ضمن قدردانی از زحمات سیدمحمد هادی­نیا مدیرعامل کانون بازنشستگان و سایر اعضای این کانون، طرز نگاه و نگرش به افراد بازنشسته و شاغل در شرکت را یکسان دانست و افزود: در شرکت برق منطقه‌ای یزد هیچ تفاوتی بین منافع کارکنان شرکت و بازنشستگان نمی‌بینیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا با استفاده از دید و نگرش مثبت معاونت‌های مالی و پشتیبانی و منابع انسانی شرکت، مشکلات بازنشستگان را رفع کنیم.

دکتر اسدی همچنین طرح مسائل و مشکلات بازنشستگان به شرکت توانیر را وعده داد و افزود: به طور جدی پیگیر حل شدن این مسائل هستیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد همچنین تقویت ارتباط با بازنشستگان شرکت و استفاده از ایده‌ها، پیشنهادها و تجارب دانشی این افراد را عاملی مهم در پیشرفت استان و کشور دانست و خاطرنشان کرد: با مشارکت و همراهی بازنشستگان و استفاده از تجربیات آن‌ها می‌توانیم برای عبور از چالش‌ها گام برداریم و از بازنشستگان نیز می‌خواهیم تجربیات و پیشنهادات خود را ارائه دهند. در این راستا لازم است معاونت منابع انسانی فرایند اخذ نظرات و پیشنهادها را تدوین و جاری نماید.

سید رضا حسینی معاون مالی و پشتیبانی شرکت نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و کمک‌های انجام شده برای درمان و تأمین مایحتاج بازنشستگان، یادآور شد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا دغدغه و مشکلات بازنشستگان شرکت کمتر شود.