تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری نشست هماهنگی مدیران صنعت برق با شرکت شهرک‌های صنعتی یزد

برگزاری نشست هماهنگی مدیران صنعت برق با شرکت شهرک‌های صنعتی یزد
نشست هماهنگی تامین برق شهرک های صنعتی با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد و نمایندگان شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، اکبر مهرابی مدیر دفتر برنامه ریزی فنی و برآورد بار این شرکت با اعلام خبر فوق افزود: این جلسه در خصوص تامین برق شهرک‌های صنعتی میبد ۲ و صدوق برگزار شد.

مهندس مهرابی با اشاره به وضعیت نقدینگی و هزینه‌های احداث خطوط و ایستگاه‌های فوق‌توزیع و لزوم هماهنگی با ارگان‌های بالا دستی نظیر استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: مقرر شد مکاتبات و هماهنگی لازم برای جذب اعتبار پروژه‌های ذکر شده توسط شرکت شهرک‌ها صورت پذیرد.

وی افزود: به منظور انتخاب بهینه مکان ایستگاه‌های فوق‌توزیع در شهرک‌های صنعتی میبد۲ و صدوق، مقرر شد هماهنگی‌های لازم، با در نظر گرفتن طرح نهایی شده این شهرک‌ها و همچنین نیازمندی‌های شبکه توزیع انجام شود.

مهرابی ادامه داد: پس از نهایی شدن محل ایستگاه‌های مورد نیاز، مطالعات لازم برای تغذیه این ایستگاه‌ها توسط شرکت برق منطقه‌ای یزد انجام و کریدور مناسب برای خطوط تغذیه در نظر گرفته خواهد شد.