تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

تکریم و معارفه مدیر دفتر حراست و امور محرمانه برق منطقه‌ای یزد

تکریم و معارفه مدیر دفتر حراست و امور محرمانه برق منطقه‌ای یزد
آیین تکریم و معارفه مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد در این مراسم که با حضور مدیرعامل این شرکت، مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت توانیر، معاون حفاظت فناوری اطلاعات مرکز حراست وزارت نیرو و اعضای شورای هماهنگی حراست‌های صنعت آب و برق استان یزد برگزار شد؛ از زحمات حمید زارع، مدیر سابق دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌ای یزد تقدیر شد.

ابوالفضل اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با اشاره به انتخاب حمید زارع به عنوان مدیر دفتر حقوقی شرکت، سیدجلال حسینی را سرپرست جدید دفتر حراست و امور محرمانه معرفی کرد.

وی با بیان وضعیت کلان صنعت برق استان و همچنین برنامه‌ها و اقدامات انجام شده برای گذر موفق از پیک بار؛ به اجرای پروژه‌های تکلیفی با وجود مشکلات نقدینگی و محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: خوشبختانه توانستیم با تدابیر و هماهنگی همکاران صنعت برق استان پیک بار سال ۹۹ را با موفقیت پشت سر بگذاریم و این مهم ناشی از تلاش و هماهنگی همکاران ما در تمامی حوزه‌های فنی، منابع انسانی، امور مالی و دیگر بخش‌های صنعت برق یزد بوده است.

دکتر خورشیدی معاون حفاظت فناوری اطلاعات مرکز حراست وزارت نیرو نیز در ادامه، دفتر حراست و امور محرمانه را چشم بینای سازمان دانست.

سیدمحمد محبی، مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت توانیر در ادامه این نشست شناخت چالش‌ها و نیازهای دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌ای یزد را از مدیر جدید این دفتر خواستار شد و کنار هم قرارگیری حوزه‌ها و مباحث امنیتی و صنعتی را موجب هم‌افزایی و کامل شدن دانست.

حمید زارع مدیر سابق دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز ضمن قدردانی از حمایت ها و همکاری‌های مدیران و معاونین و تشکر از زحمات همکاران مجموعه حراست، گزارشی از اقدامات انجام شده در واحد تحت امر خود ارائه کرد.

وی به کارگیری نیروهای توانمند و کارآمد، ارائه آموزش های مناسب آکادمیک و آموزش های دفاعی، سرکشی و بازدیدهای مستمر شبانه روزی از پست‌های مختلف استان، نصب دوربین های متعدد در محل پست‌ها، اجرای گشت‌های مستمر از پست‌ها و حریم خطوط و کنترل و پایش اسناد محرمانه را از جمله اقدامات در حوزه حراست شرکت دانست.

سید جلال حسینی مدیر جدید دفتر حراست و امور محرمانه در ادامه این مراسم، به بیان برنامه‌ها و اهداف خود در این حوزه پرداخت و افزود: امنیت فضای سایبری و امور لازم برای پیش‌روی پروژه‌ها، به طور جدی دنبال خواهند شد.

در پایان مراسم نیز به رسم قدردانی از زحمات ۸ ساله حمید زارع در حوزه حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌ای یزد، با اهدای لوح تقدیر از وی قدردانی شد.